دانلود اپلیکیشن مجله

مایکروسافت با ویژگی بینگ اسپاتلایت توجه بیشتری به اخبار می‌دهد

مایکروسافت با ویژگی بینگ اسپاتلایت توجه بیشتری به اخبار می‌دهد

چندی پیش مایکروسافت از ویژگی جدیدی تحت عنوان Bing Spotlight معرفی کرد که تجربه‌ی خبرخوانی در موتور جستجو بینگ را ارتقاء می‌دهد.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

در حالی که شرکت‌های بزرگی همچون گوگل و اپل در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به اپلیکیشن‌های خبرخوان نشان داده‌اند؛ اما مایکروسافت تاکنون اقدامی شایسته در این زمینه انجام نداده بود. حال به‌لطف ویژگی بینگ اسپاتلایت، مایکروسافت نیز به جرگه‌ی دیگر شرکت‌های فناوری پیوسته و قصد دارد از طریق این قابلیت با نمایش اخبار و مقالات مشابه با موضوع جستجو‌شده، تجربه‌ی خبرخوانی در موتور جستجوی بینگ را بهبود بخشد.

ویژگی اسپاتلایت اخبار و سرتیتر‌ها مربوط به جستجوی کاربران را در صفحه‌ی نتایج نمایش می‌دهد. بینگ برای دستیابی به این مهم، اخبار را از چندین منبع خبری جمع‌آوری می‌کند و چکیده‌ی آن را به‌صورت خلاصه نمایش می‌دهد تا کاربران در صورت تمایل ادامه‌ی آن را مطالعه کنند.

طبق گفته‌ی بینگ، آن‌ها برای نمایش ستونِ خبرات مقدار بسیار زیادی از وب‌سایت‌ها و مقالات را بررسی می‌کنند؛ در این بین نحوه‌ی پوششِ خبر، چگونگی پرداختنِ نویسنده به آن موضوع و زمان انتشار در نظر گرفته می‌شوند؛ همگی این مسائل به‌لطف الگوریتم‌های یادگیری عمیق و نمودارهای وب از سایت‌های برتر میسر شده است.

بینگ اسپاتلایت / Bing Spotlight

گوگل نیز به‌عنوان بزرگترین رقیبِ بینگ چنین ویژگی‌ای را تحت نام «Full Coverage» توسعه داده است؛ با این حال، آن دسته از افرادی که علاقه‌ای به استفاده از گوگل نداشتند، اکنون می‌توانند از قابلیت یادشده در موتور جستجوی بینگ بهره‌مند شوند.

اسپاتلایت روی نسخه‌ی دسکتاپ و موبایل، این موتور جستجو فعال است؛ با این وجود، فعلاً تنها کاربران ایالات متحده قادر به استفاده از آن خواهند بود.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate