دانلود اپلیکیشن مجله

سونی دو دوربین کامپکت و سوپرزوم HX95 و HX99 را معرفی کرد

سونی دو دوربین کامپکت و سوپرزوم HX95 و HX99 را معرفی کرد

دوربین‌های عکاسی سایبرشات HX99 و HX95 سونی به‌واسطه‌ی ابعاد کوچک و توانایی بالا، گزینه‌ی جذابی برای کاربران همیشه در سفر خواهند بود.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

سونی امروز در جریان نمایشگاه IFA 2018، از دو دوربین کامپکت با قابلیت زوم بالا رونمایی کرد که گزینه‌ی مطلوبی برای کاربران همیشه در سفر خواهند بود. سونی HX95 و HX99 به‌واسطه‌ی ابعاد کوچک و وزن اندک خود، قابلیت حمل بالایی خواهند داشت. قابلیت زوم اپتیکال ۳۰ برابری، فیلمبرداری با رزولوشن 4K و عکس‌برداری پیاپی با نرخ ۱۰ فریم بر ثانیه، از دیگر مزیت‌های این دو دوربین برای مسافران است.

از بعد طراحی، دوربین‌های سایبرشات HX95 و HX99 سونی شباهت بسیاری به یکدیگر دارند. هر دو دوربین به سنسور‌های ۱۸.۲ مگاپیکسلی ۱/۲.۳ اینچی Exmor R سونی با لنز ۷۲۰-۲۴ میلی‌متری Vario-Sonnar زایس مجهز شده‌اند. سونی از لرزشگیر اپتیکال SteadyShot نیز بهره برده است تا امکان ثبت تصاویر در فواصل کانونی زیاد بدون نیاز به سه‌پایه و حذف لرزش‌های دست، فراهم باشد. 

دوربین سونی HX99

هر دو دوربین کامپکت جدید سونی به پردازنده‌ی توانمند Bionz X مجهز شده‌اند که قابلیت‌های متعددی را برای کاربران به همراه دارد. سونی HX95 و HX99 به‌واسطه‌ی پردازنده‌ی توانمند خود، توانایی ثبت تصاویر پیاپی با نرخ ۱۰ فریم بر ثانیه را تا حداکثر ۱۵۵ عکس دارند. همچنین به‌لطف استفاده از فناوری فوکوس خودکار پیشرفته‌ی سونی، کاربران برای فوکوس روی سوژه با این دوربین‌ها به تنها ۰.۰۹ ثانیه زمان نیاز خواهند داشت. فناوری Eye AF سونی نیز برای تشخیص چشم سوژه و فوکوس روی آن، در هر دو دوربین مذکور در دسترس است.

نسل پیشین دوربین‌های سوپرزوم و کامپکت سونی HX90V و HX90 محصولات جذاب و محبوبی بودند؛ اما به‌دلیل تصمیم Sony مبنی بر حذف قابلیت ثبت تصاویر خام، مورد انتقاد برخی از کارشناسان قرار گرفته بودند. حال سونی به‌خوبی صدای کاربران خود را شنیده و در دوربین‌های جدید HX95 و HX99، امکان عکاسی خام را نیز مهیا کرده است.

دوربین سونی HX99

یکی از قابلیت‌های جدید دوربین‌های جدید سونی، امکان فیلمبرداری با رزولوشن Full HD تا نرخ ۱۰۰ فریم بر ثانیه در کنار فیلمبرداری با رزولوشن 4K است که امکان ضبط کلیپ‌های صحنه آهسته را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. حداکثر حساسیت نوری دوربین‌های نیز ۶۴۰۰ اعلام شده است. با ابعاد ۵۸.۱ در ۱۰۲ در ۳۵.۵ میلی‌متری، به ادعای سونی محصولات جدید این شرکت، کوچک‌ترین نمونه‌های موجود در کلاس خود هستند.

همانند نسل پیشین دوربین‌های کامپکت و سوپرزوم سونی، محصولات جدید این شرکت نیز تفاوت اندکی به همراه دارند. سایبرشات HX99 قابلیت‌های افزوده‌ای اعم از فوکوس رو سوژه با لمس نمایشگر و ثبت تصویر با لمس نمایشگر را فراهم می‌کند که آزادی عمل بیشتری به کاربران خواهد بخشید. همچنین حلقه‌ی کنترلی HX99 از قابلیت سفارشی‌سازی پشتیبانی می‌کند تا امکان استفاده از آن برای اعمال تنظیمات مختلفی مانند فوکوس دستی فراهم باشد.

دوربین سونی HX99

سونی دوربین‌های عکاسی HX95 و HX99 را از ماه آینده میلادی و با قیمت به ترتیب ۴۳۰ و ۴۵۰ پوند به بازار عرضه خواهد کرد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate