دانلود اپلیکیشن مجله

مورگان استنلی ارزش آمازون را ۱.۲ تریلیون دلار می‌داند

مورگان استنلی ارزش آمازون را ۱.۲ تریلیون دلار می‌داند

موفقیت‌های بین‌المللی و رشد بالای آمازون در بخش‌های مختلف، باعث شده ارزش این شرکت بیشتر از اپل ارزیابی شود.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

شرکت خدمات مالی و سرمایه‌گذاری مورگان استنلی در آخرین گزارش خود، رکورد غیرقابل‌انتظاری را برای ارزش آمازون عنوان کرده است.

به گزارش CNBC، این شرکت قیمت هدف سهام آمازون را از ۱۸۵۰ دلار به ازای هر سهم، تا ۲۵۰۰ دلار افزایش داده است. به‌این‌ترتیب، ارزش شرکت آمازون ۱.۲ تریلیون دلار ارزیابی می‌شود و شرکت اپل را پشت سر می‌گذارد.

تحلیلگران معتقدند که حاشیه‌ی سود بالا و جریان درآمدی عالی و فوق‌العاده رضایت‌بخش، مهم‌ترین نشانه‌های موفقیت آمازون هستند. نه‌تنها میزبان وب‌ سرویس آمازون، رشد سالمی را تجربه می‌کند؛ بلکه رشد برنامه‌های اشتراک و همچنین محصولات تبلیغاتی این شرکت نیز به  بالاترین سطح خود رسیده است. تمام این عناصر در کنار توسعه‌ی بین‌المللی آمازون، باعث شده مورگان استنلی چشم‌انداز سودآوری این شرکت را بیش از همیشه بداند.

در حال حاضر رشد سهام Amazon برابر با ۱.۵ درصد و قیمت هر سهم آن ۱۹۶۰ دلار است. 

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate