دانلود اپلیکیشن مجله

لنوو از جدیدترین لپ تاپ یوگا با پردازنده اسنپدراگون 850 و عمر باتری ۲۵ ساعت رونمایی کرد

لنوو از جدیدترین لپ تاپ یوگا با پردازنده اسنپدراگون 850 و عمر باتری ۲۵ ساعت رونمایی کرد

جدیدترین نسل لپ‌تاپ یوگا لنوو با بهره‌گیری از اسنپدراگون ۸۵۰، جدیدترین پردازنده‌ی اختصاصی کوالکام برای لپ‌تاپ‌های ویندوز ۱۰ مبتنی بر آرم در ایفا ۲۰۱۸ معرفی شد.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

لنوو شب گذشته، دومین نسل لپ‌تاپ ویندوز ۱۰ مبتنی بر آرم خود را در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ معرفی کرد. همان‌طور که پیش از این حدس زده می‌شد، جدیدترین لپ‌تاپ لنوو که یوگا C630 WOS (ویندوز روی اسنپدراگون) نام دارد، مجهز به اسنپدراگون ۸۵۰، آخرین پردازنده‌ی کوالکام است. دستگاه جدید لنوو نخستین لپ‌تاپ ویندوزی با بهره‌گیری از اسنپدراگون ۸۵۰ محسوب می‌شود؛ تراشه‌ای که کوالکام آن را به‌صورت اختصاصی برای کامپیوترهای همیشه متصل ویندوز ۱۰ طراحی کرده است. این پردازنده‌ی جدید، مسیر را برای عرضه جدیدترین نسل لپ‌تاپ‌های ویندوز ۱۰ مبتنی بر آرم هموار می‌کند.

Lenovo Yoga C630 WOS

دستگاه پیشین مبتنی بر آرم Lenovo، یک تبلت – لپ‌تاپ هیبریدی جداشدنی بود؛ اما یوگا سی ۶۳۰ بیشتر به یک لپ‌تاپ سنتی شباهت دارد و برای تبدیل شدن به تبلت در حالت سنتی Yoga، نمایشگر آن وارونه می‌شود. از آنجایی که دستگاه جدید لنوو بیشتر یک لپ‌تاپ تاشو محسوب می‌شود، از طراحی آلومینیومی صیقلی و کیفیت ساخت بالایی برخوردار شده است. لنوو، یوگا سی ۶۳۰ را به نمایشگر لمسی ۱۳.۳ اینچی FHD IPS مجهز کرده است که از قلم استایلوس نیز پشتیبانی می‌کند. ۴ یا ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دو درگاه USB-C و جک هدفون از دیگر مشخصات این لپ‌تاپ به‌شمار می‌روند.

لنوو وعده می‌دهد که یوگا سی ۶۳۰ تا ۳۰ درصد عملکردی بهتری از دستگاه ویندوز روی ARM نسل پیشین میکس ۶۳۰ خواهد داشت و به‌صورت شگفت‌انگیزی قادر به ارائه‌ی ۲۵ ساعت عمر باتری خواهد بود. هرچند عمر باتری چشمگیر به‌نظر می‌رسد، اما کارایی دستگاه نیز برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است. با این حال، به‌منظور اطلاع از بهبود عملکرد و سازگاری این لپ‌تاپ با اپلیکیشن‌ها، باید در انتظار مقایسه‌ی آن با دیگر لپ‌تاپ‌های مبتنی بر آرم و انتشار بنچمارک‌ها باشیم. بسیاری از اپلیکیشن‌های دسکتاپ ویندوزی به‌صورت شبیه‌سازی‌شده روی دستگاه‌های مبتنی بر آرم اجرا می‌شوند؛ اما محدودیت‌هایی نیز در این بین وجود دارد. از آنجایی که لپ‌تاپ جدید لنوو مجهز به اسنپدراگون ۸۵۰ است، قابلیت اتصال به شبکه‌ی نسل چهارم موبایل (LTE) را دارد.

Lenovo Yoga C630 WOS

یوگا سی ۶۳۰ به‌طور قطع یکی از چشمگیرترین لپ‌تاپ‌های ویندوز ۱۰ مبتنی بر آرم محسوب می‌شود. نخستین نسل این دستگاه‌ها از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ که در گوشی‌های هوشمند اندرویدی سال گذشته یافت می‌شد، استفاده کرده بودند؛ اما در زمینه‌ی عملکرد تا حدودی ناامیدکننده ظاهر شدند.

لنوو یوگا سی ۶۳۰ از ماه نوامبر با قیمت ۸۴۹.۹۹ دلار موجود خواهد شد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate