دانلود اپلیکیشن مجله

لنوو از یوگا بوک C930 به عنوان اولین لپ تاپ مجهز به دو نمایشگر رونمایی کرد

لنوو از یوگا بوک C930 به عنوان اولین لپ تاپ مجهز به دو نمایشگر رونمایی کرد

لنوو در جریان ایفا ۲۰۱۸ از اولین لپ‌تاپ جهان مجهز به دو نمایشگر که البته یکی از آن‌ها نمایشگر E Ink است و جایگزین کیبورد شده، رونمایی کرد.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

لنوو در جریان ایفا ۲۰۱۸ که در شهر برلین برگزار می‌شود، اولین لپ‌تاپ جهان مجهز به دو نمایشگر را رونمایی کرد. این لپ‌تاپ که یوگا بوک C930 نام دارد، از وجود یک نمایشگر جوهر الکترونیک یا E Ink به جای کیبورد بهره می‌برد. لنوو سعی کرده تا تجربه‌ی تایپ کردن روی این کیبورد مبتنی بر جوهر الکترونیک را از طریق موتورهای هپتیک در کاربران القا کند. یوگا بوک C930 از وجود بدنه‌ی بسیار باریکی بهره می‌برد.

یوگا بوک C930 از وجود پردازنده‌ی نسل هفتمی اینتل بهره می‌برد. این لپ‌تاپ با وجود یک لولای ۳۶۰ درجه این قابلیت را دارد که به یک تبلت مبتنی بر ویندوز ۱۰ تبدیل شود. وجود یک نمایشگر جوهر الکترونیک این قابلیت را ایجاد کرده تا کاربران بتوانند با توجه به پشتیبانی از قلم، به نوت‌برداری روی بخش E Ink پرداخته یا فایل‌های PDF را روی این نمایشگر مطالعه کنند. 

یوگا بوک C930 لنوو

لنوو اعلام کرده که یوگا بوک C930 را از ماه اکتبر با برچسب قیمت ۹۹۹.۹۹ دلاری راهی بازار خواهد کرد. البته هنوز اطلاعاتی در رابطه با نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی جدیدتر و پشتیبانی از ارتباط LTE ارائه نشده است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که نسخه‌ای از یوگا بوک که لنوو سال پیش رونمایی کرد، تقریبا از ایده‌هایی مشابه بهره می‌برد، حال آنکه کمپانی چینی نسخه‌ی جدید را را بهبود‌هایی همراه کرده که از جمله‌ی مهم‌ترین این موارد باید به استفاده از نمایشگر E Ink اشاره کرد. نسخه‌ی سال گذشته در دو نسخه‌ی اندروید و ویندوز ۱۰ رونمایی شده بود. 

از جمله‌ی مشخصات فنی این محصول باید به استفاده از پردازنده‌ی نسل هفتمی Core m3-7Y30 یا Core i5-7Y54 اشاره کرد. نمایشگر اصلی این تبلت ۱۰.۸ اینچ با رزولوشن ۲٫۵۶۰ در ۱٫۶۰۰ پیکسل از نوع IPS LCD بوده و نمایشگر E Ink نیز با همین سایز از رزولوشن ۱٫۹۲۰ در ۱٫۰۸۰ بهره می‌برد. لنوو از یک حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی در کنار حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در این محصول بهره برده است. باتری مورد استفاده ظرفیتی ۳۵.۸ وات ساعتی داشته و بنابر ادعای لنوو قادر است تا ۸.۶ ساعت انرژی مورد نیاز این تبلت را تامین کند. 

از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به قلم Wacom با تشخیص ۴٫۰۹۶ سطح فشا، دو درگاه USB نسخه‌ی C و سنسور اثر انگشت اشاره کرد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate