دانلود اپلیکیشن مجله

اسپیکر هوشمند AI Cube هواوی در ایفا 2018 رونمایی شد

اسپیکر هوشمند AI Cube هواوی در ایفا 2018 رونمایی شد

اسپیکر هوشمند AI Cube هواوی با ویژگی‌هایی جذاب، ساعاتی پیش در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۸ رونمایی شد.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

هواوی در ایفا ۲۰۱۸ از اسپیکری هوشمند به‌نام AI Cube رونمایی کرد؛ دستگاهی منحصر‌به‌فرد که کارهایی فراتر از یک اسپیکر ساده را انجام می‌دهد. اِی‌آی کیوب در حقیقت ترکیبی از یک مودم 4G، یک روتر وای‌فای خانگی و یک اسپیکر ۳۶۰ درجه‌ی رده‌بالا است که به‌لطف قراردادِ بسته‌شده بین هواوی و آمازون، به‌صورت کامل با دستیار صوتی الکسا یکپارچه شده است و در کنار همه‌ی این‌ها، از برخی ویژگی‌های مربوط به هوش مصنوعی نیز برخوردار است.

هواوی قصد دارد با اسپیکر AI Cube که در نگاه اول همچون مدلِ طویل گوگل هوم به‌نظر می‌رسد، به‌صورت رسمی وارد تجارت اسپیکرهای هوشمند شود. اسپیکر Huawei AI Cube باید با محصولاتی نظیر هوم‌پاد اپل، اسپیکرهای اکو آمازون، گوگل هوم، اسمارت‌دیسپلی لنوو و بیکسبی سامسونگ رقابت کند.

جالب است بدانید که اِی‌آی کیوب دارای اسلاتی برای سیمکارت LTE است و همین موضوع، آن را تبدیل به یک هات‌اسپات 4G می‌کند. این اسپیکر همچنین از یک پورت اترنت هم برخودار است و به‌شما امکان می‌دهد تا به‌عنوان یک روتر وای‌فای خانگی از آن استفاده کنید.

اسپیکر ای آی کیوب هواوی / Huawei AI Cube

همانطور که پیش‌تر گفتیم، AI Cube هواوی به‌صورت کامل با الکسای آمازون یکپارچه شده است. هواوی تاکنون جزئیاتی در ارتباط با تفاوت‌هایی که این اسپیکر قرار است با سیار محصولات بازار داشته باشد، منتشر نکرده است. در ضمن گفتنی است که چینی‌ها فعلا قیمت این دستگاه را مشخص نکرده‌اند و فقط گفته‌اند که اندکی پیش از عرضه‌ی رسمی به بازار، از قیمت آن رونمایی خواهند کرد. 

هواوی قصد دارد ای‌آی کیوب را در کریسمس پیش‌رو در اروپا عرضه کند؛ این شرکت همچنین گفته که عرضه‌ی این هدست در ایالات متحده فعلا قطعی نشده است. هواوی گفته است که این مدل را در چین عرضه نخواهد کرد و به‌جای آن، مدلی مخصوص را به‌همراه یک دستیار صوتی چینی در اختیار کاربران این کشور قرار خواهد داد.

طبق اطلاعات رسمی هواوی، اسپیکر هوشمند AI Cube دارای ۲۱۸ میلی‌متر طول و ۱۱۶ میلی‌متر قطر است. این اسپیکر جدید ۹۰۰ گرم وزن دارد و از شبکه‌ی LTE Cat.6 با حداکثر سرعت ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه و وای‌فای دو بانده‌ی 802.11ac پشتیبانی می‌کند. ای‌آی کیوب در کنار این‌ها به‌ چهار عدد میکروفون با توانایی تشخیص صدا از راه دور، مجهز شده است.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate