دانلود اپلیکیشن مجله

سرفیس گو مایکروسافت شروع ضعیفی در بازار داشته است

سرفیس گو مایکروسافت شروع ضعیفی در بازار داشته است

داده‌های مؤسسه‌ی AdDuplex نشان از شروع ضعیف و پایین‌تر از حد انتظار سرفیس گو در بازار دارد.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

مایکروسافت در تاریخ ۲ آگوست (۱۱ مرداد) عرضه‌ی تبلت اقتصادی سرفیس گو را آغاز کرد؛ این تبلت مبتنی بر ویندوز ۱۰ که از پردازنده‌ی دو هسته‌ای اینتل پنتیوم 4415Y و نمایشگر ۱۰ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ × ۱۸۰۰ پیکسل بهره می‌برد، با قیمت پایه‌ی ۳۹۹ دلار عرضه می‌شود و هدف ردموندی‌ها از تولید آن، رقابت با آیپد‌های اپل است؛ اما داده‌های شبکه‌ی تبلیغاتی AdDuplex نشان می‌‌دهد که Surface Go‌ شروع موفقی را تجربه نمی‌کند.

براساس آمار AdDuplex، سرفیس گو در نخستین ماه از عرضه‌ی خود، تنها ۱.۲۴ درصد از مجموع استفاده از کامپیوترهای خانواده‌ی سرفیس را در اختیار دارد. در گزارش AdDuplex چنین آمده است:

سرفیس گو به بازار عرضه شده؛ اما حداقل هنوز به موفقیت قابل‌توجهی دست نیافته است؛ [این دستگاه] با در اختیار داشتن ۱.۲۴ درصد از [سهم استفاده] در جایگاه ماقبل آخر قرار دارد.

وضعیت فعلی سرفیس گو ناامیدکننده به‌نظر می‌رسد؛ چرا که Microsoft با این دستگاه اقتصادی به‌دنبال کسب موفقیت در بازار تبلت‌های عامه‌پسند بود. برای مقایسه باید خاطرنشان کنیم که سال گذشته سرفیس لپ‌تاپ پس از گذشت ۶ هفته از آغاز عرضه‌ی خود، تنها ۰.۶ درصد از استفاده‌ی کامپیوترهای خانواده‌ی سرفیس را در اختیار داشت و سرفیس‌بوک ۲ نیز در ماه نخست، ۰.۴ درصد از استفاده‌ی خانواده‌ی سرفیس را کسب کرده بود.

بدین ترتیب سرفیس گو وضعیت فروش بهتری را نسبت به سرفیس لپ‌تاپ و سرفیس‌بوک ۲ در ماه ابتدایی عرضه تجربه می‌کند؛ اما باید توجه داشت که قیمت آن نیز بسیار پایین‌تر از دو دستگاه یادشده است. آنچه بر وخامت اوضاع برای سرفیس گو می‌افزاید، عملکرد بهتر تبلت گران‌قیمت سرفیس پرو ۲۰۱۷ در ماه نخست فروش آن است؛ این تبلت در ۳۰ روز ابتدایی عرضه، ۲.۴ درصد (حدود ۲ برابر سهم سرفیس گو) از میزان استفاده‌ی کل خانواده‌ی سرفیس را در اختیار داشت.

امروز سرفیس پرو، پس از سرفیس پرو ۴ با ۳۳ درصد و سرفیس پرو ۳ با ۱۹ درصد، سومین دستگاه پراستفاده‌ی کامپیوترهای خانواده‌ی Surface به حساب می‌آید. در هر صورت، برای اظهارنظر درباره‌ی وضعیت سرفیس گو کمی زود است؛ زیرا ممکن است با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، فروش تبلت اقتصادی ردموندی‌ها در ماه‌های آینده افزایش پیدا کند.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate