دانلود اپلیکیشن مجله

فروش پیکسل 3 ایکس ال گوگل با قیمت ۲۰۰۰ دلار در بازار سیاه

گوگل پیکسل 3 XL در بازار سیاه 2000 دلار به فروش میرسد

کاربر اکراینی، تعداد محدودی گوشی هوشمند به‌سرقت‌رفته‌ی پیکسل ۳ ایکس ال گوگل را با قیمت ۲۰۰۰ دلار در بازار سیاه می‌فروشد.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

براساس آخرین گزارش‌ها، ساعتی قبل ویدئوی جعبه‌گشایی، نمونه عکس‌های گرفته‌شده از دوربین و قابلیت‌هایی مربوط به فناوری شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند پرچمدار بعدی گوگل یعنی پیکسل ۳ ایکس ال، توسط کاربر اکراینی در فضای مجازی به‌اشتراک گذاشته شد.

با توجه به آخرین گزارش‌های منتشر‌شده از سوی سایت خبری 9to5Google؛ این فرد اکراینی، ویدئوها و اطلاعات مربوط به پیکسل ۳ ایکس ال را از طریق کانال تلگرام به‌اشتراک گذاشته است؛ و قصد دارد تعداد محدودی گوشی را که احتمالا به‌سرقت برده است، با قیمت بازار سیاه به‌فروش برساند.   لاچکوف (Luchkov)، نام این کاربر اکراینی است این اطلاعات را که تحت عنوان شرکت Wyslacom Media، در مورد پرچمدار گوگل منتشر کرده است. لاچکوف برای گوشی Google Pixel 3 XL قیمتی برابر با ۲۰۰۰ دلار تعیین کرده است.

گوگل پیکسل 3 ایکس ال

لاچکوف در صفحه‌‌ی تلگرامی که این محصول را با قیمت بازار سیاه به‌فروش می‌رساند؛ در پیامی پین‌شده اشاره کرده است که تنها تعداد محدود گوشی پرچمدار گوگل برای فروش وجود دارد. متن پین‌شده عبارت است از:

تعدادی محدودی گوشی پیکسل ۳ ایکس ال گوگل در بازار انگلستان به‌فروش می‌رسد.

با وجودی که شاید اینطور به‌نظر برسد که اطلاعات فاش‌شده و امکان فروش گوشی پرچمدار گوگل، ممکن است شکل جدیدی از کلاهبرداری اینترنتی باشد؛ ولی ظاهرا یکی از فعالان یوتیوب با فروشنده صحبت کرده است و تایید می‌کند که وی تعداد محدودی گوشی هوشمند پیکسل ۳ ایکس ال برای فروش در اختیار دارد و آن را با قیمت بازار سیاه به‌فروش می‌رساند. سایت 9to5Google با اطمینان توضیح می‌دهد که قطعا، فروشنده‌ی اکراینی به گوشی‌های هوشمند پیکسل ۳ ایکس ال پیش‌تولیدشده دسترسی پیدا کرده است. پیش از این نیز همین فروشنده‌ی اکراینی، همین گوشی‌های هوشمند پیش‌تولیدشده را به برخی از منابعی که خبرهای جدید در مورد پرچمدارها منتشر می‌کنند؛ فروخته بوده است.

ظاهرا شرکت گوگل دقیقا اطلاع دارد کدام‌یک از گوشی‌های هوشمند از این شرکت به‌سرقت رفته‌اند و به کاربران هشدار داده است که از خرید گوشی‌های هوشمند پیش‌تولید با این قیمت بالا از فروشنده‌ی اکراینی خودداری کنند. حتی این احتمال وجود دارد که گوگل از راه دور این گوشی‌های به‌سرقت‌رفته را غیرفعال کند. البته گوگل در مورد ردیابی گوشی‌های هوشمند با توجه به شماره سریال آنها صحبتی مطرح نکرده است.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate