دانلود اپلیکیشن مجله

خانه‌ای برای عاشقان خودرو با پیست مسابقه

خانه‌ای رویایی برای عاشقان خودرو با پیست مسابقه

خانه‌ای در ایرلند یک پیست کارتینگ مجهز و استاندارد دارد و با قیمتی حدود ۳ میلیون دلار برای فروش گذاشته شده است.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

کارتینگ ورزشی محبوب در میان تمام سنین است و تقریبا همه‌ی افراد مشتاقند تا حداقل یک‌بار این ورزش را تجربه کنند. مسیرهایی کوچک با خودروهایی کوچک که پیشرانه‌ی آن‌ها در حقیقت همان موتور ماشین‌های چمن‌زنی است، می‌تواند تجربه‌ای مفرح به ارمغان آورد. تنها مشکل این ورزش پرطرف‌دار، انتظار در صف‌های طولانی و پرداخت هزینه‌ی بلیط برای تجربه‌ای چند دقیقه‌ای است. ظاهرا ملکی در کشور ایرلند وجود دارد که توانسته مشکلات این ورزش را برطرف کند و تنها کافی است به جای خرید بلیط‌های چند دلاری، با پرداخت ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار دلار، هزینه‌ی تعداد زیادی بلیط را پرداخت کنید و صاحب خانه‌ای مجهز به پیست کارتینگ شوید.

خانه با پیست کارتینگ

جزئیات زیادی در مورد پیست کارتینگ این خانه در دست نیست، اما با توجه به عکس‌های موجود می‌توان دریافت که این مسیر، یک پیست معمولی در فضای آزاد نیست، بلکه در ساخت آن دقت و وسواس خاصی به خرج داده شده است. پیست کارتینگ این خانه به یک دفتر کنترل مسابقه‌ی تمام عیار با امکاناتی کامل نظیر آشپزخانه‌ی مجزا نیز مجهز است. به علاوه، یک کارگاه برای تعمیر و نگهداری خودروهای کارتینگ در این ملک پیش‌بینی شده است و براساس اطلاعات موجود در آگهی فروش این خانه، پیست کارتینگ آن استاندارد موسسه‌ی موتور اسپرت را کسب کرده است.

خانه با پیست کارتینگ

با پرداخت مبلغ درخواست شده برای این ملک، علاوه بر پیست و متعلقاتش، صاحب یک خانه‌ی مجهز خواهید شد. این خانه سه پارکینگ مسقف، استخر سرپوشیده، سونا، سالن سینمای خانگی، محل فرود هلیکوپتر و یک زمین بازی مخصوص کودکان دارد. اگرچه قیمت این خانه بالاست، اما پرداخت هزینه برای لذت بردن از چنین سرگرمی‌هایی توجیه‌پذیر است.

Home with go-kart track

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate