دانلود اپلیکیشن مجله

معرفی شرکت‌هایی با سریع‌ترین میزان رشد در آمریکا

معرفی شرکت‌هایی با سریع‌ترین میزان رشد در آمریکا

اغلب این شرکت‌ها فعالیت خود را با یک یا چند کارمند آغاز کرده‌اند و با پرورش ایده‌ی خود توانسته‌اند به رشد چند هزار درصدی دست پیدا کنند.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

همه‌ی استارتاپ‌ها کار خود را با یک ایده و چند کارمند آغاز می‌کنند اما تعداد کمی از آن‌ها می‌توانند طی چند سال تعداد کارمندان خود را ۱۰ برابر و رشد خود را هزاران درصد افزایش دهند. برخی شرکت‌های آمریکایی که در سال ۲۰۱۷ بیش از ۱.۲ میلیارد دلار درآمد داشته‌اند به‌عنوان شرکت‌هایی با سریع‌ترین میزان رشد نسبت به سایر شرکت‌ها شناخته می‌شوند. این شرکت‌ها نحوه‌ی استفاده‌ی ما از تلفن همراه را تغییر می‌دهند و محصولات شرکت‌ها را راحت‌تر از گذشته جابه‌جا می‌کنند. این شرکت‌ها حتی روند استخدام و مسافرت‌های کاری را تسهیل می‌بخشند.

۱۰- شرکت Garrett Companies

درآمد سال ۲۰۱۷: ۸۲ میلیون دلار

رشد سه ساله‌ی شرکت: بیش از ۱۴ هزار درصد

این شرکت در گرین‌وود بنیان‌گذاری شده است و در زمینه‌ی ساخت و توسعه‌ی مجموعه‌های آپارتمانی در سراسر آمریکا فعالیت می‌کند. آن‌ها ۴۶ پروژه را در ۱۴ ایالت تکمیل کرده‌اند و از سال ۲۰۱۴ تا به حال بیش از ۱۰ هزار آپارتمان ساخته‌اند. این شرکت در سال ۲۰۱۴ توسط اریک گرت کار خود را با ۶ کارمند آغاز کرد و اکنون ۴۷ کارمند دارد.

grow

۹- شرکت Scientist.com

درآمد سال ۲۰۱۷: ۵۰.۲ میلیون دلار

رشد سه ساله‌ی شرکت: بیش از ۱۵ هزار درصد

کوین لاستیگ شرکت تبلیغاتی آنلاینی را در سال ۲۰۰۷ به همراه شریک خود بنیان‌گذاری کرد. هدف این شرکت این است که سایر شرکت‌های فعال در زمینه‌ی دارو و بیوتکنولوژی بتوانند پروژه‌های خود را برون‌سپاری کنند. این شرکت همچنین با فراهم آوردن ابزارهایی مانند نمونه‌های بیولوژیکی انسانی و جمع‌آوری داده از طریق فناوری بلاک‌چین روند تحقیق را تسهیل می‌کند. این شرکت در کالیفرنیا بنیان‌گذاری شده و تعداد کارمندان آن طی سه سال از ۸ نفر به ۴۹ نفر افزایش پیدا کرده است.

۸- شرکت Flexport

درآمد سال ۲۰۱۷: ۲۲۴.۷ میلیون دلار

رشد سه ساله‌ی شرکن: بیش از ۱۵ هزار درصد

این استارتاپ پنج ساله که در زمینه‌ی حمل‌ونقل فعال است محصولات و کالاها را در سراسر دنیا به صورت هوایی، زمینی و دریایی منتقل می‌کند. این شرکت همچنین کالاها را بیمه کرده و در فرآیند ترخیص کالا به مشتری کمک می‌کند. رایان پترسن این شرکت را در سال ۲۰۱۴ در سن‌فرانسیسکو راه‌اندازی کرد و اکنون تعداد کارمندان آن به ۵۳۲ نفر می‌رسد.

grow

۸- شرکت GForce Life Sciences

درآمد سال ۲۰۱۷: ۱۶.۸ میلیون دلار

رشد سه ساله‌ی شرکت: بیش از ۱۶ هزار درصد

وظیفه‌ی اصلی شرکت این است که برای سایر شرکت‌ها نیروی انسانی با استعداد و مورد نظرشان را تأمین می‌کند. مارک گالاگر بنیان‌گذار و مدیرعامل این شرکت بوده و آن را در سال ۲۰۱۳ بنیان‌گذاری کرده است. او اکنون ۱۳ کارمند دارد و این یعنی هر یک از کارمندان شرکت ۱.۳ میلیون دلار برای شرکت درآمد داشته‌اند.

۷- شرکت Diamond Assets

درآمد سال ۲۰۱۷: ۴۳ میلیون دلار

رشد سه ساله‌ی شرکت: بیش از ۱۹ هزار درصد

این شرکت محصولات و تجهیزات قدیمی برند اپل را از مدارس یا سایر شرکت‌ها جمع‌آوری کرده و بعد از تعمیر آن‌ها را از طریق توزیع‌کننده‌های مختلف به فروش می‌رساند. تیم ۶۰ نفره‌ی شرکت همچنین در مورد بازخرید کالا به مشتری‌ها مشاوره می‌دهد.

۶- شرکت Aeronux Airways

درآمد سال ۲۰۱۷: ۲۱.۸ میلیون دلار

رشد سه ساله‌ی شرکت: بیش از ۲۰ هزار درصد

این شرکت توسط یک ایرانی مهاجر به نام کامبیز خادم در سال ۲۰۱۲ بنیان‌گذاری شده است. آن‌ها در زمینه‌ی مسافرت با جت شخصی به سراسر دنیا فعالیت می‌کنند و خدمات ۲۴ ساعته‌ی خود را هر روزه در اختیار مسافران قرار می‌دهند. روش کار شرکت به این صورت است که دارندگان جت شخصی، مشخصات هواپیمای خود را در سایت می‌گذارند و افراد علاقه‌مند با کرایه‌ی هواپیمای آن‌ها مسافرت می‌کنند و ۲۰ درصد مبلغ قرارداد به شرکت واسطه یعنی Aeronux Airways داده خواهد شد.

grow

۵- شرکت Depcom Power

درآمد سال ۲۰۱۷: ۲۱۹.۵ میلیون دلار

رشد سه ساله‌ی شرکت: بیش از ۳۸ هزار درصد

این شرکت توسط جیم لامون در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد و با سایر شرکت‌های فعال در زمینه‌ی خدمات رفاهی، تولید‌کننده‌ی مستقل نیرو و شرکت‌های ساختمانی برای ترویج پروژه‌های استفاده از انرژی خورشیدی فعالیت می‌کند. شرکت در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات مهندسی، عملیاتی و ساخت و ساز فعال بوده و اکنون بیش از ۱۰۰ کارمند دارد.

۴- شرکت Velocity Global

درآمد سال ۲۰۱۷: ۴۹.۱ میلیون دلار

رشد سه ساله‌ی شرکت: بیش از ۳۹ هزار درصد

بن رایت، مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت به همراه تیم حرفه‌ای خود به رشد و گسترش سایر کسب‌وکارها در خارج کمک می‌کند. این شرکت خدمات حقوق و دستمزد، مهاجرت، مشاوره و منابع انسانی را برای سایر شرکت‌‌ها فراهم کرده و کمک می‌کند به صورت بین‌المللی کار کنند. این استارتاپ چهار ساله تعداد کارمندان خود را از یک نفر به ۵۵ نفر گسترش داده است و به بیش از ۱۸۷ کشور خدمات ارائه می‌کند.

grow

۳- شرکت Home Chef

درآمد سال ۲۰۱۷: ۲۵۵ میلیون دلار

رشد سه ساله‌ی شرکت: بیش از ۶۰ هزار درصد

پت ویهتلیک خدمات تحویل بسته‌های غذایی خود را در سال ۲۰۱۳ در شیکاگو آغاز کرد. این استارتاپ با سرآشپزهای حرفه‌ای همکاری می‌کند و تمام مواد اولیه‌ و ادویه‌ی غذاهای ساده‌ای مانند سالاد مرغ کنجدی را همراه با دستور پخت برای کاربر بسته‌بندی و ارسال می‌کند. شرکت Kroger این استارتاپ را به مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار خریداری کرده و اکنون بسته‌های غذایی خود را در برخی فروشگاه‌ها به فروش می‌رساند.

۲- شرکت

درآمد سال ۲۰۱۷: ۱۶۸.۸ میلیون دلار

رشد سه ساله‌ی اخیر: بیش از ۷۱ هزار درصد

دیوید بارنت یکی از استادان و فیلسوف‌های سابق ایده‌ی جالبی برای جلوگیری از گره خوردن هدفون موبایل ارائه داد و بعد از شرکت در کمپین کیک استارتر در سال ۲۰۱۲ و تغییراتی در محصول نهایتا در سال ۲۰۱۴ محصول جانبی تلفن همراه خود را به بازار عرضه کرد. این شرکت اکنون بیش از ۱۰۰ کارمند دارد و بیش از ۴۰ میلیون از محصولات خود را در سراسر دنیا به فروش رسانده است.

۱- شرکت SwanLeap

درآمد سال ۲۰۱۷: ۹۸.۹ میلیون دلار

رشد سه ساله‌ی شرکت: بیش از ۷۵ هزار درصد

این شرکت نرم‌افزاری حمل‌ونقل در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد و از فناوری بلاک‌چین برای مدیریت موجودی استفاده می‌کند. برد هالیستر مدیرعامل شرکت تیم چهار نفره‌ی خود را به بیش از ۴۹ کارمند گسترش داده است.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate