دانلود اپلیکیشن مجله

حاشیه های کنار نمایشگر گلکسی نوت 9 بیشتر از گلکسی نوت 8 است

صورة ذات صلة

گلکسی نوت 9 در عرض حدود 1.6 میلی متر عریض تر از گلکسی نوت 8 است اما در ارتفاع حدودا 0.6 میلی متر کوتاه تر. هر چند نمایشگر 0.1 اینچ (در قطر) یا 2.1 سانتی متر مربع (در مساحت) بزرگتر از گلکسی نوت 8 است اما این لزوما به معنی حاشیه نمایشگر کمتر در لبه های راست و چپ نیست. شاید حتی جالب باشد بدانید که نسبت نمایشگر به بدنه گلکسی نوت 9 0.2٪ بهتر از گلکسی نوت 8 است!در ادمه با عبیاتی همراه باشید.

تصویر بالا را ببینید، مشخصا حاشیه های سمت راست و چپ نمایشگر گلکسی نوت 9 بیشتر از گلکسی نوت 8 است. هر چند این مسئله خیلی کوچک است و اگر خیلی به آن دقت نکنید و در مقام مقایسه ظاهر نشود نمی توانید متوجه آن شوید اما به هر حال مسئله ای است که وجود دارد. تقریبا شبیه به افزایش حاشیه نمایشگر موبایل های سامسونگ از گلکسی اس 4 تا گلکسی اس 7 به نظر می رسد که به مقدار جزئی در جهت بهبود طراحی یا شاید هم کم کردن ریسک شکستن نمایشگر، چنین تصمیماتی گرفته شده باشد.

یکی از دلایل دیگر که می توان برای افزایش حاشیه های کناری گلکسی نوت 9 عنوان کرد، مکانیسم شارژ قلم گلکسی نوت 9 است که به هر حال نیاز به فضا دارد. در نهایت هر چه که هست، گلکسی نوت 9 در عرض پر حاشیه تر شده است و این برای یک موبایل بزرگ 6.4 اینچی، هر چند به اندازه 1.6 میلی متر اما باز هم خوب نیست.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید دلیل چیست و آیا چنین موضوعی برای شما اهیمت دارد؟

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate