دانلود اپلیکیشن مجله

10 برند تلفن همراه با بیشترین میزان خرابی؛ سامسونگ در صدر

طبق گزارش منتشر شده، کمپانی سامسونگ در میان سازندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی توانسته تا از نظر میزان آسیب دیدگی تولیداتش رتبه نخست را کسب کند. در میان مدل‌ها نیز شیائومی Redmi 4 با 9 درصد بیشترین میزان خرابی را داشته که پس از آن و در رتبه دوم شاهد قرارگیری موتورولا G5S پلاس در لیست هستیم. در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

در رده چهارم هم نماینده HMD Global، یعنی نوکیا 6 با 4 درصد قرار گرفته تا پس از آن شاهد تصاحب سه خانه از جدول توسط نمایندگان سامسونگ باشیم؛ به طوری که در رده پنجم تا هفتم به ترتیب گوشی‌های هوشمند گلکسی S7، S8 پلاس و S7 اکتیو باشیم. البته درخشش کره‌ای‌ها به اینجا ختم نشده تا پس از قرار گیری دستگاه شیائومی Redmi Y1 میان آن‌ها، باز هم محصولات سامسونگ را شاهد باشیم.

خرابی

همین موضوع هم سبب شده تا کمپانی سامسونگ با میزان شکستگی 34 درصد در صدر جدول برندها قرار گیرد و در ادامه و با اختلافی فاحش شاهد قرارگیری شیائومی با 13 درصد در رده دوم باشیم. این گزارش علاوه بر نشان دادن عمر نه چندان بالای برند کره‌ای مذکور، پیشرفت شرکت‌های چینی و به خصوص هواوی را به نمایش می‌گذارد که با تنها 4 درصد در رده‌ی هشتم ظاهر شده است.

حال بهتر است تا به بررسی محصولات اپل در این زمینه بپردازیم و غیبت آن را در لیست طویل اندرویدی‌ها جبران کنیم. آیفون 6 با نرخ خرابی 26 درصدی واقعا ناامید کننده است و این در حالی است که نسل جدید این کمپانی یعنی آیفون 8 پلاس میزان 8 درصد را به خود اختصاص داده که با توجه به عمر 4 ساله‌ی آیفون 6، می‌توان آن را ضعیف‌تر هم توصیف کرد.

نظر شما درباره این لیست چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

جمعه ۱۰ آگوست ۱۸ , ۱۸:۵۸ حمیدرضا تقی پور
ممنون از اطلاع سانی. البته این zte که در مقام کمترین خرابی قرار گرفته لابد کمترین مصارف را هم دارد و خرید و فروش بالایی ندارد. اما این به معنای جانبداری از سامسونگ نیست. و من هم تجربه استفاده صحیح ولی خرابی متناوب نرم افزار و سخت افزارش را داشته ام. ضمنا یاد آوری می کنم که گوشیها نوکیا که در گذشته داشته و البته همان وقتها خیلی زمین هم می خوردند اصلا به تعمیرگاه نبرده بودم. 
مطلب خوبی بود
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate