دانلود اپلیکیشن مجله

گلکسی نوت 9 سامسونگ با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، نمایشگر ۶.۴ اینچی و قلم مجهز به بلوتوث معرفی شد

صورة ذات صلة

گلکسی نوت ۹ با باتری حجیم ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، دوربین بهبودیافته و قلم اس‌پن مجهز به بلوتوث معرفی شد.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

سامسونگ لحظاتی پیش با رونمایی از گلکسی نوت 9 در رویداد Unpacked، به یک سال انتشار شایعات بی‌وقفه در مورد این فبلت مورد انتظار پایان داد. همان‌طور که پیش‌بینی می‌‌شد، پرچم‌دار سری Note امسال در حقیقت نمونه‌ی تکامل‌یافته‌ای از گلکسی نوت ۸ به‌حساب می‌آید و خبری از نوآوری‌های انقلابی و خیره‌کننده در آن نیست.

گلکسی نوت ۹ از نمایشگری ۶.۴ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ × ۲۹۶۰ پیکسل بهره می‌برد که بزرگترین نمایشگر در بین تمامی گوشی‌های سری نوت محسوب می‌شود. نمایشگر بزرگ گلکسی نوت جدید، به‌همراه حاشیه‌های باریک آن، تجربه‌ای فراگیر حین تماشای ویدیو به ارمغان می‌آورد؛ به‌گونه‌ای که یوتیوب، گلکسی نوت ۹ را به‌عنوان Signature Device خود برگزیده است.

گلکسی نوت 9

فبلت پرچم‌دار سامسونگ همانند گذشته، در دل بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه قرار دارد؛ با این تفاوت که اکنون، فریم فلزی گوشی با لبه‌های تراش‌خورده‌ی خود، حس بهتری را به کاربر القاء خواهد کرد. دوربین دوگانه‌ی گلکسی نوت ۹ مانند نسل پیشین خود، چینشی دوگانه دارد؛ با این تفاوت که اکنون حسگر اثر انگشت پایین دوربین قرار دارد و دسترسی به آن ساده‌تر از گذشته است. گلکسی نوت ۹ در چهار رنگ مشکی، مسی، صورتی و آبی روانه‌ی بازار خواهد شد.

گلکسی نوت ۹ درست‌مانند گلکسی اس ۹ از اسپیکر‌های استریویی بهره می‌برد که توسط AKG تنظیم شده‌اند و با پشتیبانی از Dolby Atmos، تجربه‌ی صوتی فراگیری را برای کاربر به‌ارمغان می‌آورند. پرچم‌دار جدید سامسونگ، بدنه‌ای مستحکم و مقاوم دارد؛ به‌طوری که کره‌ای‌ها موفق به دریافت گواهی IP68‌ برای آن شده‌اند.

گلکسی نوت 9

یکی از مشکلات اصلی گلکسی نوت ۸، شارژدهی پایین‌تر از حد انتظار باتری آن بود؛ حال به‌نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها با آگاهی از این مشکل، راهکاری برای آن در نظر گرفته‌اند. انرژی مورد نیاز فبلت پرچم‌دار سامسونگ را یک باتری حجیم با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کند و براساس ادعای این شرکت، چنین ظرفیتی می‌تواند شارژدهی تا یک روز کامل را برای کاربر به ارمغان آورد.

کمبود حافظه‌ی ذخیره‌سازی برای کاربرانی که علاقه‌ی بسیاری به ثبت عکس و فیلم با گوشی هوشمند خود دارند، امری اجتناب‌پذیر به‌نظر می‌رسد؛ اما ظاهرا برای چنین کاربرانی نیز راهکاری در نظر گرفته است؛ مدل پایه‌ی گلکسی نوت ۹ با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد، ضمن اینکه مدلی با حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی نیز در دسترس خواهد بود که به همراه کارت حافظه‌ای ۵۱۲ گیگابایتی، فضای فوق‌العاده‌ی یک ترابایتی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

گلکسی نوت 9

توان پردازشی گلکسی نوت ۹ را یکی از دو پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ (در چین و ایالات متحده) یا اکسینوس ۹۸۱۰ (در سایر نقاط جهان) تأمین می‌کند و این پردازنده را حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی در نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی Galaxy Note 9 ماژول رم ۸ گیگابایتی در نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی آن همراهی می‌کند. سامسونگ برای حصول اطمینان از عملکرد مناسب گوشی، سیستم خنک‌سازی Water Carbon Coolin را توسعه داده است، ضمن اینکه الگوریتمی مبتنی بر هوش مصنوعی، عملکرد و پایداری دستگاه را حفظ می‌کند. فبلت پرچم‌دار سامسونگ به‌صورت پیش‌فرض با اندروید اوریو ۸.۱ روانه‌ی بازار خواهد شد.

گلکسی نوت ۹ از همان‌ مجموعه‌ی دوربین دوگانه‌ی گلکسی اس ۹ پلاس بهره می‌برد؛ بنابراین پرچم‌دار جدید کره‌ای‌ها از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر استفاده می‌کند که در پسِ لنز‌هایی با دیافراگم متغیر f1.5/f2.4 و دیافراگم ثابت f2.4 قرار دارند و امکان زوم اپتیکال دو برابری را برای کاربران فراهم می‌کنند؛ البته سامسونگ راهکار‌های نرم‌افزاری گوناگونی را توسعه‌ داده است تا کاربر نهایت استفاده را از پتانسیل‌های دوربین نوت ۹ داشته باشد.

قابلیت Scene Optimizer با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، المان‌های مختلف عکس، نظیر صحنه و سوژه را شناسایی می‌کند و سپس عکس را در یکی از ۲۰ دسته‌‌ی از پیش‌تعریف‌شده قرار می‌دهد و سپس تنظیمات را برای ثبت بهترین عکس ممکن، تغییر می‌دهد. قابلیت Flaw Detection با شناسایی محو بودن عکس یا بسته‌بودن چشمان سوژه، به کاربر هشدار می‌دهد. در نهایت وظیفه‌ی ثبت تصاویر سلفی برعهده‌ی سنسوری ۸ مگاپیکسلی و لنز f1.7 آن قرار دارد. 

یکی از مهم‌ترین تغییرات ایجاد‌شده در گلکسی نوت جدید سامسونگ به قلم اس‌پن آن بازمی‌‌گردد، این قلم اکنون یک ماژول بلوتوث کم‌مصرف (Bluetooth LE) در بطن خود دارد و از آن می‌توان به‌عنوان یک ریموت‌کنترل برای ثبت سلفی و عکس‌های گروهی، جابه‌جا‌شدن بین اسلاید‌ها یا پخش و مکث ویدیو استفاده کرد. سامسونگ به توسعه‌دهندگان نیز امکان استفاده از این قابلیت را در اپلیکیشن‌هایشان خواهد داد.

گلکسی نوت 9

کره‌ای‌ها قابلیت DeX را نیز ارتقاء داده‌اند؛ به‌طوری که اکنون نیاز به داک برای اتصال به نمایشگر اکسترنال از بین رفته است و اکنون می‌توان با یک دانگل HDMI، تجربه‌ای مشابه با دسکتاپ را با Galaxy Note 9‌ داشت، ضمن اینکه حین اتصال نیز می‌توان به‌صورت همزمان و مستقل از گوشی استفاده کرد یا از نمایشگر نوت به‌عنوان ترک‌پد بهره برد.

مشخصات فنی گلکسی نوت 9 سامسونگ
عرضه
معرفی 2018، اوت
وضعیت عرضه در آینده‌ی نزدیک
نمایشگر
نوع Super AMOLED لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
سایز 6.4 اینچ (~83.4% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل، 18.5:9 (~516 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
محافظ کورنینگ گوریلا گلس 5
- استاندارد HDR10 - نمایشگر همیشه روشن
بدنه
ابعاد 161.9 در 76.4 در 8.8 میلی‌متر
وزن 201 گرم
ساخت پشت و جلو از جنس شیشه (گوریلا گلس 5)، فریم آلومینیومی
- گواهی IP68 - قلم استایلوس با بلوتوث
سیم‌کارت تک سیم‌کارته (نانو-سیم) یا دو سیم‌کارته‌ی هیبریدی (نانو-سیم، همزمان یکی فعال)
پلتفرم
سیستم‌عامل اندروید 8.1 (اوریو)
تراشه Exynos 9810 Octa Qualcomm SDM845 Snapdragon 845 - نسخه‌ی چین و آمریکا
پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای (چهار هسته‌ی 2.7 گیگاهرتزی Mongoose M3 و چهار هسته‌ی 1.8 گیگاهرتزی Cortex-A55) - مدل جهانی 8 هسته‌ای (چهار هسته‌ی 2.8 گیگاهرتزی Kryo 385 Gold و چهار هسته‌ی 1.7 گیگاهرتزی Kryo 385 Silver) - مدل بازار آمریکا و چین
پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP18 - مدل جهانی Adreno 630 - مدل بازار آمریکا و چین
حافظه
درگاه حافظه میکرو اس‌دی، تا 512 گیگابایت (استفاده از شیار دوم سیم‌کارت) - دو سیم‌کارته model فقط
حافظه داخلی 512 گیگابایت، 8 گیگابایت رم یا 128 گیگابایت، 6 گیگابایت رم
دوربین
اصلی دوگانه: 12 مگاپیکسل (1.4 میکرومتر سایز پیکسل, 1/2.55 اینچ سایز سنسور, فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز, لرزشگیر اپتیکال, 26 میلی‌‌متری, f/1.5-2.4) و 12 مگاپیکسل (1.0 میکرومتر سایز پیکسل, 52 میلی‌متری, فوکوس خودکار, 1/3.6 اینچ سایز سنسور, لرزشگیر اپتیکال, زوم دو برابر اپتیکال)
قابلیت‌ها فلش LED، HDR خودکار، پاناروما
ویدیو دوربین اصلی: 2160p@60fps، 1080p@240fps، 720p@960fps دوربین سلفی: 1440p@30fps
سلفی 8 مگاپیکسل, 1.22 میکرومتر, 25 میلی‌متری, f/1.7, فوکوس خودکار, 1/3.6 اینچ سایز سنسور
صدا
جک ۳.۵ میلی‌متری بله
- صدای 32 بیت و 384 کیلوهرتز - حذف نویز فعال به کمک میکروفون اختصاصی
باتری
باتری باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت
قابلیت‌ها
حسگرها اسکنر عنبیه، حسگر اثرانگشت (پشت گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، فشارسنج، ضربان قلب‌سنج، SpO2
- Samsung DeX - بیکسبی - شارژ بی‌سیم Qi/PMA - +ANT - پخش‌کننده‌‌ی MP4/DivX/XviD/H.265 - پخش‌کننده‌ی MP3/WAV/eAAC+/FLAC - ویرایشگر ویدئو و عکس - ویراستار اسناد
شبکه
فناوری GSM / HSPA / LTE
اتصالات
شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات
بلوتوث 5.0، A2DP، LE، aptX
GPS بله، با A-GPS، GLONASS، BDS، GALILEO
NFC بله
رادیو خیر
USB 3.1، Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل
متفرقه
رنگ‌ها مسی، صورتی، آبی آسمانی، سیاه
محدوده قیمت حدود 1000 یورو
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate