دانلود اپلیکیشن مجله

سرمایه گذاری ۲۲ میلیارد دلاری سامسونگ در هوش مصنوعی، خودروهای هوشمند و 5G

سرمایه گذاری ۲۲ میلیارد دلاری سامسونگ در هوش مصنوعی، خودروهای هوشمند و 5G

سامسونگ الکترونیکس در نظر دارد تا برای کاهش وابستگی خود به کسب و کار گوشی‌های هوشمند و تراشه‌ها، ۲۲ میلیارد دلار طی سه سال آینده سرمایه‌گذاری کند.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

سامسونگ اعلام کرده است که طی سه سال آینده مبلغی حدود ۲۲ میلیارد دلار در حوزه‌هایی نظیر خودروهای هوشمند، هوش مصنوعی و همچنین شبکه‌ی ارتباطی 5G سرمایه‌گذاری خواهد کرد. براساس اطلاعات ارائه شده این برند در نظر دارد وابستگی درآمد خود از حوزه‌هایی نظیر گوشی‌های هوشمند و تراشه‌های حافظه را کاهش دهد.

همانطور که اشاره کردیم، سامسونگ الکترونیکس در نظر دارد تا بخش بزرگی از سرمایه ۲۲ میلیارد دلاری اختصاص یافته را در حوزه‌هایی نظیر هوش مصنوعی، خودروهای هوشمند و ارتباط مخابراتی ۵ جی سرمایه‌گذاری کند. این سرمایه‌گذاری تا سال ۲۰۲۰ میلادی انجام خواهد شد. البته نباید در این بین سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی داروسازی و شیمیایی را فراموش کرد؛ البته بخش کوچکی از این سرمایه به صنایع شیمیایی اختصاص خواهد داشت.

samsung home products

سامسونگ عنوان بزرگ‌ترین برند تجاری کره‌ی جنوبی را یدک می‌کشد. این شرکت کره‌ای بیش از ۶۲ زیرمجموعه دارد که گستره‌ی فعالیت این برند را از بیمه تا پارک‌های تفریحی شامل می‌شود. در مجموع با احتساب سرمایه‌گذاری‌های پیشین انجام شده، سامسونگ ۱۶۱ میلیارد دلار طی سه سال برای توسعه خود صرف خواهد کرد. البته بنابر گزارش‌های منتشر شده نزدیک به ۱۰۰ میلیارد دلار از مبلغ تعیین شده صرف هزینه‌های سرمایه‌ای خواهد شد.

samsung SSD M2

سامسونگ با سرمایه‌گذاری ۲۲ میلیارد دلاری خود در سه حوزه‌ی مورد اشاره طی سه سال آینده بیش از ۴۰ هزار فرصت شغلی را ایجاد خواهد کرد. فعالیت‌های سامسونگ در حوزه‌ی خودرو از زمانی شتاب بیشتری گرفت که این برند سال گذشته، هارمن را تصاحب کرد.

سامسونگ الکترونیکس همچنین فعالیت‌های گسترده‌ای را در حوزه‌ی هوش مصنوعی انجام می‌دهد. براساس اطلاعات ارائه شده، این برند کره‌ای مراکز تحقیقاتی جدیدی را در حوزه‌ی هوش مصنوعی انجام می‌دهد که در شهرهایی نظیر کمبریج و مسکو دایر شده‌اند. سامسونگ در نظر دارد تا سال ۲۰۲۰ میلادی اقدام به استخدام ۱۰۰۰ نیروی کار اختصاصی در حوزه‌ی هوش مصنوعی کند.

سامسونگ آخرین بار در سال ۲۰۱۰ اعلام کرده بود که در نظر دارد تا سرمایه‌گذاری گسترده‌ای را در برند انجام دهد. این برند در سال ۲۰۱۰ خبر از سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری در حوزه‌هایی نظیر لوازم پزشکی، باتری‌های قابل شارژ و خودروهای الکتریکی داد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate