دانلود اپلیکیشن مجله

رابط SLI عجیب در کارت گرافیک های انویدیا

نمایی از یک رابط SLI عجیب در کارت گرافیک های انویدیا

چندی پیش تصاویری از یک مدار چاپی خام (PCB) کارت گرافیک های آتی انویدیا منتشر شد که اگر متعلق به یک پرچمدار نبود، دست کم برای یک مدل حرفه ای و یا میان رده رو به بالا بوده است. در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

با اینکه اطلاعات ما از کارت گرافیک های آتی NVIDIA Geforce به نام معماری، استفاده از تراشه های GDDR6 به صورت عمده و چند بنچمارک غیر رسمی محدود می گردد، اما وجود یک نکته در این مدار چاپی می تواند گزینه ای جدید را پیش روی ما قرار دهد که به جلو رفتن داده های ما در زمینه کارت گرافیک های GTX11xx یا GTX20xx کمک خواهد کرد.

در قسمت بالای این مدار چاپی، درست در بخش رابط SLI، یک آرایش جدید را نظاره گر هستیم؛ انویدیا در سال 2016 و با معرفی کارت گرافیک های Pascal، یک رابط جدید SLI با نام SLI HB را معرفی کرد که دارای پهنای باند به مراتب بیشتر از SLI ساده است. با این وجود تمامی کارت گرافیک های انویدیا در گونه های پاسکال، این رابط را دریافت نکرده و تنها در مواردی خاص شاهد استفاده از SLI HB بودیم. به گفته انویدیا، به دلیل برگشت پذیر بودن SLI HB، پهنای باند آن به 2 برابر افزایش یافته بود.

در تصاویر خواهید دید که اینبار نیز یک رابط جدید SLI در راه است که بسیار شبیه به NVLink است. فناوری ارتباط NVLink عمدتا در شتاب دهنده های انویدیا، در کلاس سرور و موارد مشابه مورد استفاده قرار می گیرد. اما اینبار این درگاه بسیار شبیه به NVLink است. هنوز به طور رسمی نمی توانیم وجود یک SLI جدید را تائید کنیم؛ اما آیا انویدیا پهنای باند رابط SLI HB را برای نسل جدید کارت گرافیک های خود کافی نمی داند؟

نظر شما کاربران عبیاتی در رابطه با این مسئله چیست؟دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران عزیز عبیاتی به اشتراک بگذارید.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate