دانلود اپلیکیشن مجله

فسیل دو ساعت هوشمند جدید فسیل کیو را معرفی کرد

فسیل از دو ساعت هوشمند جدید فسیل کیو رونمایی کرد

شرکت فسیل، دو ساعت هوشمند جدید فسیل کیو را با امکاناتی همچون پرداخت گوگل، جی‌پی‌اس، ردیاب ضربان قلب و ویژگی‌ ضد‌آب، رونمایی کرد. در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

شرکت فسیل، دو ساعت هوشمند جدید خود را که از پلتفرم ور او‌اس گوگل پشتیبانی می‌کنند، رونمایی کرد. دو ساعت هوشمند جدید Fossil Q، در اصل نسل چهارم ساعت‌های هوشمند این شرکت هستند. یکی از آنها ساعت ۴۰ میلی‌متری Q Venture HR و دیگری ساعت هوشمند ۴۵ میلی‌متری HR Explorist F Q است.

در نام هر دو ساعت از پسوند HR استفاده شده است که نشان‌دهنده‌ی وجود ضربان‌سنج قلب در هر دو ساعت هوشمند است. در اصل HR ابتدای حروف کلمات Heart-Rate است.

ساعت‌های هوشمند جدید فسیل علاوه‌بر جی‌پی‌اس، در برابر نفوذ آب مقاوم هستند و در حین شنا کردن، زیر دوش حمام و در استخر آسیب نخواهند دید. اگر نسل چهارم ساعت‌های هوشمند فسیل را به‌مدت یک ساعت شارژ کنید، تا ۲۴ ساعت شارژ را نگاه می‌دارند. فسیل، امکانات شخصی‌سازی خوبی برای ساعت‌های هوشمند خود در نظر گرفته است. کاربران می‌توانند تا ۳۶ فرمان و دستور کاربردی را با اعداد و ارقام شخصی‌سازی کنند. مثلا با فشردن یک عدد، اعداد و ارقام مربوط به ضربان‌سنج قلب  در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. هم‌چنین امکان دسترسی به نمودارهای مختلف تمرین و ورزش‌هایی که کاربر انجام داده است با گوگل فیت (Google Fit) قابل‌دسترسی است. امکان همگام‌سازی موسیقی‌های ساعت هوشمند و گوشی تلفن همراه کاربر با یکدیگر فراهم شده است.

Fossil intros two new Fossil Q smartwatches with GPS, Google Pay, heart-rate tracking and swimproofing

همچنین امکان استفاده از Google Pay و NFC برای دارندگان ساعت‌های هوشمند فسیل فراهم شده است. البته در حال حاضر تنها از NFC‌ به‌همراه گوگل پی می‌توان استفاده کرد. ساعت هوشمند Q Explorist، بند قابل‌تعویض دارد. کاربران می‌توانند این ساعت هوشمند را با بندهایی به رنگ نقره‌ای، مشکی و هم‌چنین چرمی خریداری کنند.

به‌طور خلاصه باید گفت، ساعت‌های هوشمند جدید Fossil دارای بدنه‌ی استیل ضدزنگ هستند و از نمایشگر لمسی بهره می‌برند. همان‌طور که گفته شد، با یک ساعت شارژ کردن باتری ساعت، تا ۲۴ ساعت می‌توانید به‌راحتی از ساعت استفاده کنید. هم‌چنین بند ساعت قابل‌تعویض است. مدل Q Explorist HR از بند ۲۲ میلی‌‌متری و ساعت مدل Q Venture HR از بند ۱۸ میلی‌متری بهره می‌برد. هر دو ساعت جدید فسیل دارای بلوتوث هستند و از شارژ مغناطیسی و بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند. باید اضافه کنیم که ساعت‌های هوشمند جدید با نسخه‌ی iOS 9.3 و اندروید ۴.۴ و بالاتر (به‌استثنای نسخه Go) سازگاری دارند. هر دو ساعت هوشمند جدید نسل چهارم فسیل دارای سنسور ضربان قلب، NFC، GPS، ارتفاع‌سنج، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، تنظیم با نور محیط، میکروفون هستند و از پلتفرم Wear OS گوگل پشتیبانی می‌کنند. باید اضافه کرد که تراشه‌ی هر دو ساعت هوشمند، اسنپدراگون ۲۱۰۰ کوالکام است.

پنجشنبه ۹ آگوست ۱۸ , ۰۰:۵۵ عبدالاله خدابنده
بسیار بسیار مطلب جالبی است کاش قیمت ساعت رو هم ذکر می کردید واصولاً در حال حاضر در ایران عرضه می شود وچگونه می توانیم تهیه کنیم 
پنجشنبه ۹ آگوست ۱۸ , ۰۰:۵۶ عبدالاله خدابنده
بسیار بسیار مطلب جالبی است کاش قیمت ساعت رو هم ذکر می کردید واصولاً در حال حاضر در ایران عرضه می شود وچگونه می توانیم تهیه کنیم 
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate