دانلود اپلیکیشن مجله

ال جی کیو 8 2018 با پردازنده اسنپدراگون 450 رونمایی شد

ال جی کیو 8 2018 با پردازنده اسنپدراگون 450 رونمایی شد

ال‌جی از نسخه‌ی جدید کیو ۸ با صفحه‌ای ۶.۲ اینچی و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۵۰ و برچسب قیمت ۴۵۰ دلاری رونمایی کرد.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

ال‌جی که تقریبا سه ماه پیش، Q7 را به‌عنوان گزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌تر G7 تین‌کیو معرفی کرده بود، امروز در مراسمی از (2018) Q8 به‌عنوان گزینه‌ی ارزان‌تر V35 تین‌کیو رونمایی کرد. نسخه‌ی جدید Q8 صفحه‌ای ۶.۲ اینچی دارد و به‌همراه قلم استایلوس که در بدنه‌ی آن جا گرفته است، عرضه می‌شود.

تراشه‌ی به‌کاررفته در (2018) Q8 یکی از جدیدترین تراشه‌های سری ۴۰۰ کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۴۵۰ است که هشت هسته با فرکانس پردازشی ۱.۸ گیگاهرتز را در خود جای داده است. حافظه‌ی داخلی این گوشی ۶۴ گیگابایت و ظرفیت رم اختصاص‌یافته به آن ۴ گیگابایت است. همچنین امکان افزایش حافظه از طریق کارت حافظه‌ی میکرو SD تا دو ترابایت وجود دارد.

LG معمولا در گوشی‌های پرچمدار خود از لنز واید استفاده می‌کند؛ اما متأسفانه دوربین اصلی کیو ۸ تک لنزی بوده و یک سنسور معمولی ۱۶ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشخیص فاز دارد. در عوض، دوربین سلفی کیو ۸ از نوع فوق عریض است و می‌توانید با این دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی‌های دسته‌جمعی بگیرید.

اتصالات کیو ۸ USB نوع C، بلوتوث و وای‌فای را شامل می‌شود. جک صوتی ۳.۵ میلیمتری نیز برای گوش دادن به موسیقی و رادیو FM در نظر گرفته شده است. ال‌جی، کیو ۸ جدید را به سیستم صدای سه‌بعدی DTS:X و های‌فای مجهز کرده است. این گوشی دارای گواهی IP68 بوده و در برابر رطوبت و گردوغبار مقاوم طراحی شده است.

بدنه‌ی جدیدترین گوشی ال‌جی ابعادی برابر با ۱۶۰.۱ × ۷۷.۷ × ۸.۴ میلی‌متر دارد و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی را در خود جای داده است که با توجه به پشتیبانی دستگاه از نسخه‌ی سوم شارژ سریع کوالکام، این باتری به‌سرعت قابل شارژ است. ال‌جی مدعی است، این گوشی با وجود داشتن صفحه‌ای ۶.۲ اینچی در دسته‌ی گوشی‌های هوشمند با اندازه‌ی متوسط قرار می‌گیرد. کیو هشت ۲۰۱۸ قرار است در رنگ‌های مشکی و آبی با برچسب قیمت ۴۸۰ دلاری راهی بازار شود.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate