دانلود اپلیکیشن مجله

آمریکایی ترین خودروهای دنیا

امریکایی ترین خودروهای دنیا

سایت اتوبلاگ در تازه‌ترین رده‌بندی خود، سراغ خودروهایی رفته است که با بیشترین قطعات ساخت آمریکا و داخل خاک این کشور، تولید می‌شوند.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

به سختی می‌توان گفت هر خودرویی که در آمریکا ساخته می‌شود، محصولی امریکا است؛ چراکه در خاک آمریکا خودروسازان مختلفی از برندهای اروپایی، ژاپنی و کره‌ای نیز حضور دارند.

برای روشن شدن موضوع، یک گروه متخصص تجارت در دانشگاه واشنگتن دی‌سی، سالانه به بررسی صنعت خودرو آمریکا می‌پردازد و فهرستی از برترین خودروهای آمریکایی تهیه می‌کند. این گروه مختصص تنها به بررسی قطعات خودروها نمی‌پردازد، بلکه به شرکت و کشور سازنده و در واقع صاحب امتیاز و توسعه‌دهنده تمام قطعات در جزئی‌ترین حالت اهمیت می‌دهد. همچنین این گروه به محل مونتاژ خودرو و اجزای اصلی مثل موتور و گیربکس نیز توجه می‌کنند.

در سال ۲۰۱۸ هم این گروه متخصص فهرست خودروهای "ساخت آمریکا" را منتشر کرده است.

۱۰- شورولت کامارو  با موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری 

Chevrolet camaro

فهرست را با یک کلاسیک آمریکایی شروع می‌کنیم که عجیب، غول‌پیکر و ۸ سیلندر نیست بلکه یک مدل ۴ سیلندر ۲ لیتری با توربوشارژ است. نمره‌ی ساخت آمریکا بودن (داخلی بودن) کامارو ۲ لیتری توربوشارژ ۷۸.۵٪ است. که به لحاظ فنی با خودروی بعدی فهرست، شباهت‌های فنی زیادی دارد. همچنین GMC آکادیا که نتواست نمره‌ی بهتری نسبت به کامارو کسب کند و در رتبه پایین‌تری قرار گرفت، هرچند که از پیشرانه مشابه استفاده می‌کند.

۹- کادیلاک ATS

Cadillac ATS / کادیلاک

کادیلاک ATS پلتفرمی مشترک با کامارو چهار سیلندر دارد و موتورش با آن مشترک است. البته کادیلاک ATS یک سدان چهار درب و فضای داخلی بزرگ است. کادیلاک ATS از سال قبل بهتر شده و مدل تک دیفرانسیل (دو چرخ متحرک) از مدل دو دیفرانسیل (چهار چرخ متحرک) امتیاز بالاتری کسب کرده است. کادیلاک ATS دارای رنگ‌های قرمز، سفید و یک رنگ خاص اشرافی است و ویژگی‌های اسپرت زیادی دارد و از هندلینگ مناسبی بهره می‌برد و در کل ترکیبی خوب، با موتور سرحال است. فقط امیدواریم که کادیلاک سیستم اطلاعات وو سرگرمی ATS را بهبود ببخشد.

۸-  فورد اکسپلورر

Ford Explorer

بعد از محصولات شورولت و کادیلاک، نوبت به محصولی از کمپانی فورد می‌رسد که Explorer نام دارد. اکسپلورر در واقع با دو خودروی قبلی مرتبط است. چون Explorer دارای مدل‌های مختلفی است  و هر کدام امتیاز متفاوتی گرفته‌اند، ما میانگین آن‌ها را در نظر گرفته و آن را مبنا قرار می‌دهیم. اکسپلورر چند سالی است که یک تغیر اساسی را تجربه نکرده و تمام تغییرات جزئی و کوچک بوده‌اند، اما فورد طرح‌های بزرگی برای‌ آن در سر دارد. اکسپلورر دارای یک نسخه به نام ST است که فورد احتمالا قسمت انتهایی پلتفرم اکسپلورر را با کمک پلتفرم lincoln Aviator بهبود ببخشد. فورد همچنین یک نسخه‌ی هیبریدی را در قالب خودروی پلیس تولید کرده است.

۷- لینکلن MKC

Lincoln MKC

لینکلن MKC کوچکتر، لوکس‌تر و خانوادگی‌تر از اکسپلورر است. مدل پایه تفاوت فنی خاصی با فورد اسکیپ ندارد و توانسته ۸۰.۵٪ ساخت آمریکا باشد. البته لینکلن MKC اشتراک زیادی با دو خودرو دیگر در فهرست دارد. تجربه نشان می‌دهد که لینکلن MKC خودرویی آرام و راحت است و به نظر می‌رسد با موتوری که از توربوهای مدرن فورد استفاده می‌کند، به فروش خوبی دست پیدا کند.

۶- فورد تاروس

ford taurus

فورد تاروس بزرگترین سدان فورد و و آمریکایی‌ترین سدان فهرست است. با امتیاز ۸۰.۵، فورد تاروس از جایگاه ۹ در پارسال، به جایگاه ۶ ام رسیده‌است. تاروس با این که پلتفرم خود را با اکسپلورر به اشتراک گذاشته است، از آن آمریکایی‌تر است. البته تاروس به واسطه‌ اکسپلورر، پلتفرم خود را با لینکلن MKC و چند خودروی دیگر به اشترک گذاشته است.

تاروس با وجود این بزرگ و آمریکایی است، اما خیلی قدیمی به نظر می‌رسد. فورد از زمان رونمایی از تاروس در ۷ سال پیش تا به حال، تنها یک بار آن را فیس لیفت کرده است و این تغییرات در داخل و خارج تاروس مشهود است. فورد برای پیش راندن تاروس، از یک مجوعه‌ی شش سیلندر خورجینی توربو دوقلو به قدرت ۳۶۵ اسب‌بخار بهره می‌برد. اگر به تاروس علاقه‌مند شده‌اید و می‌خواهید یکی از آن‌ها را داشته باشید، باید برای خرید کمی عجله به خرج بدهید؛ چون فورد از تولید سدان‌ها به سمت کراس‌اورها تغییر رویه داده است.

۵-  جیپ رنگلر

Jeep wrangler 2018

این خودرو به واقع یک خودرو‌ی آمریکایی است. غیر از این است؟ خیر. جیپ رنگلر از ظاهری که از روی جیپ‌های ارتشی جنگ جهانی دوم طراحی شده‌است، بهره می‌برد. سیستم چهار چرخ متحرک و اکسل محکم شما را کمک خواهند کرد که از هر شرایطی بتوانید خلاص شوید و در اصل بتوانید همه‌ جا بروید و از هر شرایط محیطی (جاده، کوه، دشت، بیابان و ...) گذر کنید. سقف پارچه‌ای (در برخی مدل‌ها و برخی قسمت‌ها) و تمام ویژگی‌هایی که ذکر شد، شما را در داشتن رفتار یک آمریکایی اصیل یاری خواهد کرد. همان طور که می‌شود از موقعیت در جدول حدس زد، هنوز خودروهای آمریکایی‌تری وجود دارد. به دلیل این که بخشی از کارخانجات گروه فیات-کرایسلر در اروپاست، رنگلر نتوانسته امتیازات بیشتر از این به دست ‌آورد. رنگلر برای دومین سال متوالی است که در این فهرست آمده است. قیمت رنگلر از 23994 دلار شروع می‌شود و تا 42992 دلار در فول‌ترین مدل می‌رسد.

   ۴- لینکلن کانتینتال

lincoln continental

دوباره به کمپانی فورد برمی‌گردیم، این بار برای لینکلن کانتینتال. لینکلن کانتینتال گل سرسبد سدان‌های آمریکایی با نامی نمادین است که توانسته بیشترین امتیاز آمریکایی بودن یعنی ۸۲.۵ را کسب کند. کانتینتال، سدانی بزرگ با دستگیره درب‌های شیک و زیبا و صندلی‌های قابل تنظیم در تمام جهات و بهترین دما و خلاصه بهترین شرایط قابل تصور است که از یک پیشرانه‌ی شش سیلندر خورجینی تویین توربو ۴۰۰ اسب‌بخاری است. آینده‌ی کانتینتال کمی نامعلوم است، ولی همین رویه را نگه دارد، می‌تواند به موفقیت نسبتا خوبی دست یابد.

۳- فورد F-150  مدل ۸ سیلندر ۵ لیتری 

Ford F-150 raptor

پرفروش‌ترین وانت سال آمریکا، با بیشترین میزان ساخت آمریکا بودن، فورد F-150 است. F-150 با امتیاز ساخت آمریکا بودن ۸۲.۵ درصد با لینکلن کانتینتال رقابت می‌کند. F-150 تنها پیکاب فهرست ده‌تایی مورد بررسی ماست. ما F-150 دوست داریم که با وجود فول سایز بودن، چابک و چالاک است. موتورهای قابل انتخاب برای F-150، دو موتور تویین توربو، یکی شش سیلندر ۳.۵ لیتری و دیگری ۸ سیلندر ۵ لیتری است. هرچند که هر دو موتور، امتیاز پایینی در ساخت آمریکا بودن دارند. موتور دیزلی جدید عرضه شده برای F-150 هم موتور خوبی است ولی متاسفانه این موتور ساخت انگلستان است.

۲- شورولت ولت

Chevrolet Volt

اگرچه بعد از معرفی شورولت ولت تا به حال شورولت چند باری تغییرات قابل توجهی داشته، ولی از سال ۲۰۱۶ تا به حال تغییری نکرده‌است. یکی از مزایای بزرگ ولت، بهره‌مندی از سیستم شارژ سریعی است که زمان را را به نصف کاهش می‌دهد.

۱- شورولت کوروت

Chevrolet Corvette ZR1

کوروت با فهرست ما چندان غریبه نیست و در دو سال گذشته در جایگاه پنجم فهرست ۱۰ خودروی آمریکایی با بیشترین درصد ساخت آمریکا قرار داشته است. ولی امسال توانسته با کسب ۸۳.۵ درصد امتیاز، به جایگاه اول دست یابد. شورولت کوروت با گیربکس اتوماتیک توانسته است این امتیاز را به دست آورد، در صورتی که نسخه‌ی با گیربکس دستی تنها توانسته ۷۶.۵ درصد، امریکایی باشد. با این امتیاز، کوروت هنوز هم امتیاز بالایی دارد، ولی هوندا اودیسه و ریجلاین را در تعقیب خود می‌بیند.

نظر شما کاربران عبیاتی در رابطه با این مسئله چیست؟دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران عزیز عبیاتی به اشتراک بگذارید.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate