دانلود اپلیکیشن مجله

اپل شرکت یک تریلیون دلاری شد

اپل به شرکتی یک تریلیون دلاری بدل شد

اپل با رسیدن به ارزش ۲۰۷.۰۵ دلار به ازای هر سهم، پیش از آمازون به شرکتی با ارزش بازار یک تریلیون دلار بدل شد.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

اپل امروز به نخستین شرکت آمریکایی با ارزش بازار یک تریلیون دلار بدل شد. کوپرتینونشین‌ها به‌لطف جهشی در ارزش سهام خود، موفق شدند تا پیش از آمازون، غول خرده‌فروشی آنلاین دنیای فناوری، به‌عنوان نزدیک رقیب این شرکت، به چنین دستاوردی دست پیدا کنند. خاطرنشان می‌کنیم که برخلاف تصور عموم، Apple نخستین شرکت یک تریلیون دلاری دنیا نیست؛ چرا که PetroChina برای مدت کوتاهی در سال ۲۰۰۷ به این رقم دست پیدا کرد.

اپل، شرکتی در حوزه‌ی فناوری با فعالیت در زمینه‌ی فروش محصولاتی همچون آیمک تا آیفون، در سال ۱۹۷۶ توسط استیو جابز و استیو وازنیاک با هدف فروش کامپیوترهای شخصی تأسیس شد و اکنون به مدد رسیدن ارزش سهام آن به ۲۰۷.۰۵ دلار به ازای هر سهم، به دستاوردی تاریخی دست یافته است. کوپرتینونشین‌ها یک روز پس از انتشار گزارش مالی فراتر از انتظار سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۱۸ به این مهم نائل آمده‌اند. ارزش سهام اپل از زمان منصوب شدن تیم کوک به سمت مدیرعاملی این شرکت، پس از درگذشت استیو جابز، بالغ بر ۲۰۰۰ درصد افزایش یافته است.

نتیجة بحث الصور عن اپل

اپل ۴۲ سال پس از تأسیس خود و ۱۱۷ سال پس از دستیابی شرکت US Steel به‌عنوان نخستین شرکت یک میلیارد دلاری در سال ۱۹۰۱ میلادی، به ارزش بازار یک تریلیون دلاری رسیده است. جهش ارزش سهام کوپرتینونشین‌ها یک روز پس از انتشار گزارش مالی فراتر از حد انتظار آن‌ها برای سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۸ رخ داد. غول دنیای فناوری در سه‌ماهه‌ی گذشته به سودی بالغ بر ۱۱.۵ میلیارد دلار از درآمدی ۵۳.۳ میلیارد دلاری رسید و همین موضوع ارزش سهام آن را به‌اندازه‌ای افزایش داد که ارزش بازار این شرکت به‌سادگی از ۹۳۵ میلیارد دلار به یک تریلیون دلار جهش کند. لوکا ماستری، مدیر مالی ارشد اپل می‌گوید: «میزان رشد در سراسر دنیا بسیار قابل توجه بود.»

عملکرد قابل ستایش اپل باعث شد تا این شرکت از رقبای خود در حوزه‌ی فناوری گذر کند. عملکرد فراتر از حد انتظار کوپرتینونشین‌ها در نقطه‌ی مقابل فیسبوک قرار می‌گیرد؛ شرکتی که هفته‌ی گذشته، بدترین روز را در تاریخ بازار بورس تجربه کرد و بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار، معادل ۲۰ درصد از ارزش بازار خود را از دست داد.

نتیجة بحث الصور عن اپل

آمازون غالبا به‌عنوان دومین گزینه‌ی محتمل برای دستیابی به ارزش بازار یک تریلیون دلار به‌شمار می‌رفت، با وجود انتشار گزارش مالی فراتر از حد انتظار، از دستیابی به چنین ارزش بازاری باز ماند؛ بدین ترتیب این شرکت با تجربه‌ی افتی جزئی در ارزش سهام خود با ارزش بازار ۸۸۳ میلیارد دلار در رتبه‌ی دوم قرار دارد و آلفابت با ۸۴۵ میلیارد دلار، سومین شرکت باارزش دنیا به حساب می‌آید.

اپل فعالیت خود را در سال ۱۹۷۶ با فروش کامپیوترهای رومیزی آغاز کرد؛ اما اقبال خود را با آغاز قرن بیست‌ویکم در عرضه‌ی گجت‌هایی همچون آیپاد در سال ۲۰۰۱ و آیفون در سال ۲۰۰۷ یافت؛ از آن زمان تاکنون، کوپرتینونشین‌ها ۱۸ آیفون مختلف را عرضه کرده و بیش از ۱.۲ میلیارد دستگاه به فروش رسانده‌اند.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate