دانلود اپلیکیشن مجله

گلکسی تب اس 4 با نمایشگر ۱۰.۵ اینچی و حاشیه باریک و پشتیبانی از حالت DeX معرفی شد

گلکسی تب اس 4 معرفی شد؛  نمایشگر ۱۰.۵ اینچی با حاشیه باریک و پشتیبانی از حالت DeX

سامسونگ دقایقی پیش طی مراسمی که بصورت استریم ویدیویی برگزار کرد، نسل جدید تبلت خود یا همان گلکسی تب اس ۴ را معرفی کرد.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

در هفته‌های اخیر بارها شاهد انتشار اخباری در رابطه با نسل جدید تبلت سامسونگ یا همان گلکسی تب اس ۴ بودیم. حال سامسونگ با برگزاری مراسمی بصورت استریم ویدیویی نسل جدید تبلت پرچمدار خود را رونمایی کرد. گلکسی تب اس ۴ همچون نسل‌های پیشین این تبلت جزو تبلت‌های بالا رده‌ی بازار است. 

از جمله‌ی ویژگی‌های جدیدی که سامسونگ در نسل جدید تبلت پرچمدار خود از آن‌ها بهره برده باید به نمایشگر ۱۰.۵ اینچی با نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ اشاره کرد. همچنین پشتیبانی از حالت دِکس بدون نیاز به داک دکس را باید از دیگر ویژگی‌های این تبلت بدانیم. 

گلکسی تب اس 4 / Galaxy Tab S4

همانطور که اشاره کردیم، Galaxy Tab S4 از وجود یک نمایشگر ۱۰.۵ اینچی از نوع سوپرامولد بهره می‌برد. نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ در این نمایشگر امکان تماشای ویدیو در تبلت را لذت‌بخش‌تر می‌کند. گلکسی تب اس ۳ و گلکسی تب اس ۲ از وجود نمایشگری با نسبت تصویر ۴ به ۳ بهره می‌برند.  سامسونگ در نسل جدید تبلت پرچمدار خود حاشیه‌ها را بسیار باریک‌تر از پیش کرده است، حال آنکه نمایشگر گلکسی تب اس ۴ را نمی‌توان نوعی از Infinity Display این کمپانی قلمداد کرد. سامسونگ برای کاهش هر چه بیشتر حاشیه‌ها، از وجود کلید‌های نرم‌افزاری استفاده کرده است. با توجه به حذف کلید فیزیکی از پنل جلو، خبری از سنسور اثر انگشت در این تبلت نیست، با این وجود خبری از روش‌های جدیدی نظیر اسکن چهره در این تبلت نیست. 

گلکسی تب اس 4 / Galaxy Tab S4

از جمله‌ی ویژگی‌های جدید تبلت گلکسی تب اس ۴ باید به پشتیبانی از حالت دکس اشاره کرد. DeX Mode ویژگی جدیدی است که برای استفاده از آن دیگر نیازی به وجود داک مخصوص دکس نیست. برای استفاده از این ویژگی کافی است تا حالت دکس فعال شده  و پس از آن اپلیکیشن‌هایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند، در حال دسکتاپ نمایش داده می‌شوند. گلکسی تب اس ۴ این قابلیت را دارد تا به عنوان نمایشگر دوم مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از آداپتویر USB تایپ C به HDMI می‌توان نمایشگر دیگری را به گلکسی تب اس ۴ متصل کرد. گلکسی تب اس ۴ از وجود یک قلم S Pen نیز بهره می‌برد، هر چند این قلم از بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند. 

قلم گلکسی تب اس 4

گلکسی تب اس ۴ از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ با فرکانس ۲.۳۵ گیگاهرتزی بهره می‌برد. همچنین باید به حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی به همراه حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد. سامسونگ نسخه‌ی دیگری از این تبلت را با حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در اختیار دارد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت به عنوان دوربین اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک سنسور ۸ مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پشتیبانی از ارتباط وای‌فای و LTE از جمله‌ی ویژگی‌های ارتباطی این تبلت است. سامسونگ برای تامین انرژی مورد نیاز گلکسی تب اس ۴ از یک باتری با ظرفیت ۷٫۳۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. گلکسی تب اس ۴ در مقایسه با گلکسی تب اس ۳ یک میلی‌متر ضخیم‌تر شده است. 

گلکسی تب اس 4 / Galaxy Tab S4

گلکسی تب اس ۴ همچون نسل گذشته از وجود چهار اسپیکر که توسط AKG تنظیم شده، بهره می‌برد. همچنین باید به پشتیبانی از Dolby Atmos اشاره کرد که تولید یک صدای با کیفیت را در این تبلت نوید می‌دهد. 

گلکسی تب اس ۴ از وجود اندروید ۸.۱ اوریو در کنار رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس ۹.۵ بهره می‌برد. خریداران گلکسی تب اس ۴ می‌توانند کاور موسوم به Book Cover یا Book Cover Keyboard نیز خریداری کنند که محل مخصوصی برای قرار دادن قلم S Pen دارد. نکته‌ی جالب در مورد گلکسی تب اس ۴ این است که محل مخصوصی برای قراردادن قلم S Pen در آن پیش‌بینی نشده است. گلکسی تب اس ۴ اواخر ماه جاری میلادی در رنگ‌های مشکی و خاکستری راهی بازار خواهد شد. 

نظر شما کاربران عبیاتی در رابطه با این مسئله چیست؟دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران عزیز عبیاتی به اشتراک بگذارید.

مشخصات فنی گلکسی تب اس 4 10.5 اینچی سامسونگ
عرضه
معرفی 2018، اوت
وضعیت عرضه در آینده نزدیک (اوت 2018)
بدنه
ابعاد 249.3 در 164.3 در 7.1 میلی‌متر
وزن - 482 گرم مدل Wi-Fi - 483 گرم مدل LTE
سیم‌کارت نانو-سیم
- استایلوس
نمایشگر
نوع Super AMOLED لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
سایز 10.5 اینچ (~78.6% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن 1600 در 2560 پیکسل، 16:10 (~287 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
چندلمسی بله
پلتفرم
سیستم‌عامل اندروید 8.1 (اوریو)
تراشه Qualcomm MSM8998 Snapdragon 835
پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای (چهار هسته‌ی 2.35 گیگاهرتزی Kryo و چهار هسته‌ی 1.9 گیگاهرتزی Kryo)
پردازنده گرافیکی Adreno 540
حافظه
درگاه حافظه میکرو اس‌دی، تا 512 گیگابایت (درگاه اختصاصی)
حافظه داخلی 64/256 گیگابایت، 4 گیگابایت رم
دوربین
اصلی 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار, فلش LED
ویدیو اصلی: 2160p@30fps سلفی: 1080p@30fps
سلفی 8 مگاپیکسلی
صدا
اسپیکر - بله، با اسپیکر استریو (چهار اسپیکر) - اسپیکرهای تیون شده توسط هارمن کاردون و پشتیبانی از دالبی اتموس
جک ۳.۵ میلی‌متری بله
باتری
باتری باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 7300 میلی آمپر ساعت
قابلیت‌ها
حسگرها اسکنر عنبیه، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما
- شارژ سریع باتری - سامسونگ دکس - پشتیبانی ANT+ - پخش‌کننده‌ی MP4/H.264 - پخش‌کننده‌ی MP3/WAV/eAAC+/Flac - ویرایشگر ویدئو و عکس - ویرایشگر اسناد
شبکه
فناوری GSM / HSPA / LTE
اتصالات
شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات
بلوتوث 5.0، A2DP، LE
GPS بله، با A-GPS، GLONASS، BDS، GALILEO
رادیو خیر
USB 3.1، Type-C 1.0 همراه با کانکتور مغناطیسی
متفرقه
رنگ‌ها مشکی، سفید
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate