دانلود اپلیکیشن مجله

سوزوکی ویتارا مدل ۲۰۱۸ رونمایی شد

سوزوکی ویتارا مدل ۲۰۱۸ رونمایی شد

مدل ۲۰۱۸ سوزکی ویتارا با فیس‌لیفت جزئی و پیشرانه‌ی جدید توربوشارژ عرضه خواهد شد.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

شرکت ژاپنی سوزوکی از سال ۱۹۸۸ تا امروز، کراس‌اور ویتارا را تولید کرده است. ویتارا در نسل دوم و سوم با نام گرند ویتارا عرضه شد اما در جدیدترین مدل خود علاوه بر ورود به کلاس خودروهای کراس‌اور کامپکت، با نام ویتارا همراه شده است. البته تمام نسل‌های ویتارا در ژاپن و چند کشور دیگر با نام اسکودو (Escudo) شناخته می‌شوند. ۱۰ سال است که نسل سوم این شاسی‌بلند تنها با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری در ایران عرضه می‌شود؛ اخیراً شایعاتی مبنی بر تولید نسل چهارم این مدل، محصول سال ۲۰۱۵ در کشورمان منتشر شده است که حالا با تولید  مدل ۲۰۱۹ با چهره جدید، این شایعه قوت بیشتری می‌گیرد.

سوزوکی ویتارا / Suzuki Vitara

همانطور که اشاره شد، ویتارا در نسل چهارم خود با پذیرفتن شاسی یکپارچه، به کلاس کراس‌اورها وارد شده است و مانند گذشته یک شاسی‌بلند آ‌ف‌رود محسوب نمی‌شود. حالا پس از چند سال عرضه، مقامات سوزوکی مدل ۲۰۱۸ این کراس‌اور را با تغییرات اندک در قالب فیس‌لیفت جزئی همراه کرده‌اند. مدل جدید ویتارا، به رینگ‌های جدید، جلوپنجره‌ی به‌روز شده، طرح جدید چراغ‌های جلو و چراغ‌های LED در عقب، به اضافه‌ی دو رنگ بدنه‌ی جدید مجهز شده است.

سوزوکی ویتارا / Suzuki Vitara

در کابین متریال استفاده شده و پنل پشت فرمان تغییر کرده‌اند. در قوای فنی، پیشرانه‌های یک تا ۱.۴ لیتری توربوشارژ بوسترجت با قدرت‌های به‌ترتیب ۱۱۰ و ۱۴۰ اسب بخار قرار دارند که بنابراین، نوع ۱.۶ لیتری سال قبل کنار گذاشته شده است. تیپ‌های SZ4 و SZ-T به‌صورت استاندارد به پیشرانه‌ی یک لیتری و تیپ SZ5 به پیشرانه‌ی ۱.۴ لیتری با گشتاور ۲۲۰ نیوتن‌متر (از دور موتور ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه) مجهز هستند. سیستم چهار چرخ محرک (4WD) و گیربکس دستی در تیپ SZ-T در قالب آپشن در دسترس خواهند بود.

سوزوکی ویتارا / Suzuki Vitara

مقامات سوزوکی اعلام کرده‌اند که ویتارای جدید، مجهزترین محصول سوزوکی تا امروز است. تیپ SZ5 به‌صورت استاندارد به سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده مانند هشدار و جلوگیری از انحراف مسیر مجهز است تا علاوه بر اخطار منحرف شدن خودرو، به‌صورت خودکار فرمان‌دهی و بازگشت به‌مسیر نیز انجام شود. از سیستم‌های کمک‌راننده‌ دیگر سوزوکی ویتارا ۲۰۱۸ می‌توان به تشخیص تابلوهای راهنمایی و رانندگی و هشدار نقطه‌ی کور اشاره کرد. مدل جدید سوزوکی ویتارا سازگار با قوانین آلایندگی و مصرف سوخت جدید WLTP، ماه آینده به بازار اروپا عرضه می‌شود که می‌توان قیمت پایه‌ی آن‌ها را حدود ۲۱ هزار دلار پیش‌بینی کرد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate