دانلود اپلیکیشن مجله

کاربران اینستاگرام اجازه درخواست تأیید هویت از داخل اپلیکیشن را خواهند داشت

کاربران اینستاگرام اجازه درخواست تأیید هویت از داخل اپلیکیشن را خواهند داشت

احتمالا به‌زودی، فرآیند دریافت «تیک آبی» تأیید هویت اینستاگرام برای برخی از کاربران ساده‌تر خواهد شد.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

اینستاگرام در حال آزمایش راهکاری جدید برای فرآیند تأیید هویت کاربران است که به‌موجب آن، فُرم رسمی درخواست برای دریافت «تیک آبی» تأیید هویت این شبکه‌ی اجتماعی، در داخل اپلیکیشن آن در دسترس عموم قرار می‌گیرد. در حال حاضر، فُرم جدید درخواست دریافت «تیک آبی»، در نسخه‌ی iOS اپلیکیشن اینستاگرام، برای کاربران استرالیایی و چند کشور نامشخص دیگر در دسترس قرار دارد؛ اما طبق اعلام Instagram، این فُرم طی چند هفته‌ی آینده برای کاربران اندرویدی مناطق یادشده نیز در دسترس خواهد گرفت.

در بین تمام پلتفرم‌‌های اجتماعی، کاربران اینستاگرام، بیشتر از همه به‌دنبال تیک تأیید هویت هستند. شبکه‌ی اجتماعی مبتنی بر اشتراک‌گذاری تصویر، در گذشته تعداد محدودی از حساب‌های کاربری را تأیید می‌کرد و تاکنون، راهکاری برای عموم مردم برای درخواست دریافت «تیک آبی» تأیید هویت اینستاگرام در دسترس نبود. نبود راهکاری عمومی برای دریافت نماد تأیید هویت، باعث ایجاد بازار سیاهی پیرامون این موضوع شده است که در آن افراد واسطه‌ای که ادعا می‌کنند با اینستاگرام در ارتباط هستند، برای ارائه‌ی تیک تأیید هویت، مبالغی در حدود ۱۵ هزار دلار طلب می‌کنند؛ البته این راهکار همیشه کارساز نبوده است و برخی از کاربران نیز بر سر همین مسأله متضرر شده‌اند.

دریافت تیک تاییدیه اینستاگرام
دریافت تیک تاییدیه اینستاگرام

Instagram طی سال‌های گذشته بارها سعی در حل این معضل داشته؛ اما تاکنون تلاش‌های آن با موفقیت اندکی همراه بوده است. شفاف نبودن پروسه‌ی تأیید هویت کاربران، اشتیاق افراد برای دریافت تیک آبی به هر قیمتی را به‌میزان قابل‌توجهی بالا برده و همین عامل برای کارکنان اینستاگرام، زمینه‌ای جانبی برای کسب درآمدهای بسیار بالا به‌وجود آورده است.

حال پلتفرم اجتماعی زیرمجموعه‌ی فیسبوک امیدوار است تا زمینه‌ی کلاه‌برداری از کاربران را از میان ببرد؛ بدین ترتیب، اکنون در استرالیا و چند کشور دیگر، پروسه‌ی جدید تأیید هویت اینستاگرام آزموده می‌شود که طی آن گزینه‌ی «Request Verification» در صفحه‌ی تنظیمات اپلیکیشن برای برخی از کاربران اضافه شده است، از طریق این گزینه کاربران می‌توانند با ارائه‌ی اطلاعات حساب کاربری و یک کپی از کارت شناسایی خود، درخواست دریافت «تیک وریفای» را ارائه دهند.

دریافت تیک تأییدیه اینستاگرام

اینستاگرام تأکید می‌کند که فُرم جدید تأیید هویت در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد و مشخص نیست که برنامه‌ای برای انتشار آن در کشورهای بیشتری در کار باشد؛ اما اینستاگرام گاهی برخی از قابلیت‌های جدید را پیش از انتشار جهانی، ابتدا در چند بازار محدود، مورد آزمایش قرار می‌دهد. نیکی میک، مدیر استراتژیک اینستاگرام در منطقه‌ی آسیا و اقیانوسیه می‌گوید:

این قابلیت جدید برای کاربران ما فرصت ارائه‌ی درخواست برای تأیید هویت و مشاهده‌ی فرآیند موجود در پسِ دریافت تأییدیه را فراهم می‌کند. ما باور داریم که فراهم‌شدن امکان درخواست تأیید هویت برای عموم، می‌تواند در ایمن‌سازی جامعه‌ی کاربری‌مان نیز سودمند باشد.

به‌نظر می‌رسد که شرایط لازم برای دریافت تأییدیه‌ی اینستاگرام تغییری نکرده است؛ زیرا فُرم داخل اپلیکیشن اشاره می‌کند که تیک آبی کماکان برای «حضور رسمی یک شخصیت شناخته‌شده، افراد مشهور، برندهای جهانی یا موجودیتی به‌خصوص» است؛ بنابراین درخواست دریافت تأییدیه، تنها بخشی از فرآیند را شکل می‌دهد و اینستاگرام کماکان شرایط حساب‌های کاربری را تحت تشخیص موارد واجد شرایط بررسی خواهد کرد؛ اما اکنون حداقل فرآیندی وجود دارد که افراد می‌توانند بدون نیاز به پرداخت مبالغ بالا به افراد واسطه طی کنند.

نظر شما کاربران عبیاتی در رابطه با این مسئله چیست؟دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران عزیز عبیاتی به اشتراک بگذارید.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate