دانلود اپلیکیشن مجله

لوازم جانبی گلکسی نوت ۹ لو رفتند


گلکسی نوت ۹ در رنگ های مختلفی ارایه می شود و تا کنون شایعات متعددی درباره رنگ آبی با قلم زرد آن شنیده ایم. حالا لوازم جانبی متعددی از آن لو رفته که در ادامه با هم آن ها مرور می کنیم.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

این تصاویر مربوط به لوازم جانبی رسمی گلکسی نوت ۹ است. اولین مورد قابل توجه را می توان رنگ بندی قلم S Pen دانست، جایی که می بینیم فقط قلم رنگ آبی گلکسی نوت ۹، زرد رنگ است. بقیه رنگ ها همرنگ دستگاه خواهد بود. به تصاویر زیر نگاه کنید:

اولین تصویر متعلق به قلم S Pen گوشی گلکسی نوت 9 است. این قلم حالا از طریق بلوتوث به گوشی متصل خواهد شد. قلم جدید در شش رنگ؛ مشکی، آبی، قهوه ای، خاکستری، بنفش و زرد ارائه می شود.

آیتم بعدی کیف های در دار “Clear View” هستند که در پوشش های سیلیکون و چرم عرضه می شوند، البته اطلاعات در خصوص قیمت آنها با نزدیک شدن به زمان عرضه منتشر خواهد شد.

البته برای افرادی که با کیف های در دار راحت نیستند و از طرفی نگران آسیب دیدن گوشی گرانقیمت خود هستند، سامسونگ یک قاب محافظ مستحکم با تأیید نظامی MIL-SDT810G ایالات متحده طراحی کرده است که در قسمت پشت خود دارای یک پایه برای نگه داشتن گوشی در حالت افقی است.

تا این لحظه مشخص نشده که لوازم جانبی بالا با چه قیمتی عرضه خواهند شد، اما این لوازم احتمالاً از تاریخ 24 آگوست (2 شهریور) برای خریداری در بازار در دسترس خواهد بود.دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران عزیز عبیاتی به اشتراک بگذارید.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate