دانلود اپلیکیشن مجله

Alto's Odyssey برای اندروید عرضه شد + (لینک دانلود)

بازی پرطرفدار Alto's Odyssey برای اندروید عرضه شد

نمی دانم Alto را بازی کرده اید یا خیر. نسخه اول آن Alto’s Adventure بود و طرفداران ویژه ای را به خود جلب کرد.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

از صدای فوق العاده تا طراحی ویژه بازی آن را اعتیادآور کرده بود. این بازی که در نسخه اول خود برای iOS قیمت 5 دلاری داشت برای اندروید به رایگان اما با تبلیغات و پرداخت درون برنامه ای عرضه شد. آن ها خوب می دانند اگر بازی را برای اندروید پولی در نظر بگیرند، خیلی ها آن را کرک شده نصب می کنند، پس سعی می کنند حداقل از تبلیغات درآمد داشته باشند. حالا نسخه بعدی Alto’s Adventure بازی Alto’s Odyssey برای اندروید به رایگان روی گوگل پلی قرار گرفته است که در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم.

نسخه دوم بازی آلتو نیز همان راهبرد را برای قیمت دارد، روی اندروید رایگان اما روی iOS به قیمت 5 دلار (دقیقا 4.99 دلار) به فروش می رسد. به هر حال این راهبردی است که آن ها در نظر گرفته اند و اگر اندروید دارید، خوش به حال شما! شما می توانید بازی Alto’s Odyssey را که امروز عرضه شده است از گوگل پلی برای اندروید و اپ استور برای iOS از لینک های زیر دانلود کنید:

دانلود رایگان Alto’s Odyssey گوگل پلی|دانلود Alto’s Odyssey  از اپ استور

بازی Alto’s Odyssey نسبت نسل اول خود یعنی Alto’s Adventure تفاوت زیادی ندارد یا حداقل من در نگاه اول متوجه مورد متفاوتی در گرافیک نشدم اما مهم ترین چیزی که وجود دارد حالت بی پایان آن است. البته اینجا روی شن اسکی می کنید نه روی برف! نظر شما چیست؟ این بازی را دوست دارید؟ حتما با هندزفری بازی کنید!

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate