دانلود اپلیکیشن مجله

وزیر کار: شستا با ارز آزاد، گوشی وارد کرده و سود آن به جیب ۵۰ میلیون نفر می‌رود

نتیجة بحث الصور عن وزیر کار

درحالی‌که پیش‌تر گزارش شده بود شرکت شستا اقدام به واردات گوشی با ارز ۴۲۰۰ تومانی کرده، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این‌باره توضیح داد.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

پس از انتشار لیست واردکنندگانی که ارز ۴۲۰۰ تومانی برای ورود گوشی‌های تلفن همراه دریافت کرده بودند، مشخص شد که برخی از شرکت‌های غیرتخصصی اقدام به واردات گوشی به کشور کرده‌اند. در این میان نام شرکت سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی (شستا) نیز منتشر شد. بر این اساس وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این‌باره گفته است که این شرکت در موضوع واردات تلفن همراه تخلف نداشته و از ارز 4200 تومانی استفاده نکرده است.

علی ربیعی درباره تخلف شستا در واردات گوشی همراه اعلام کرد که شستا، یک شرکت فناوری است و بهترین زمینه را برای واردات موبایل دارد.

ربیعی اعلام کرد که بانک مرکزی به مراجع قضایی درباره استفاده شستا از ارز ۴۲۰۰ تومانی نامه‌ای فرستاده است؛ وی انتشار اخبار ناصحیح درباره‌ی واردات موبایل از سوی شستا را تلاشی برای به حاشیه بردن خلافکاران اصلی دانست.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت:

شستا، سه شرکت بزرگ مخابراتی را در زیرمجموعه دارد؛ این گوشی‌ها سال گذشته با نرخ ارز آزاد وارد شده است و سود این شرکت بین ۵۰ میلیون نفر تقسیم می‌شود.

وی همچنین گفت افرادی که ارزان می‌خرند و گران می‌فروشند، باید محاکمه شوند؛ اما شستا فعالیت سالم دارد و سود آن نیز به مردم (بیمه شده) زیادی می‌رسد.دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران عزیز عبیاتی به اشتراک بگذارید.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate