دانلود اپلیکیشن مجله

فروش هفتگی بازی انگلستان: صدرنشینی متوالی Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy

جدول فروش هفتگی انگلستان: چهارمین صدرنشینی متوالی Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy

در هفته‌ای که شاهد انتشار بازی جدید خیلی بزرگی نبودیم، Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy چهارمین صدرنشینی متوالی خود را در جدول فروش هفتگی انگلستان تجربه کرد. در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد و در جدیدترین اخبار بازی، بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، این هفته هم در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت و چهارمین صدرنشینی متوالی خودش را جشن گرفت. البته این هفته شاهد انتشار بازی بزرگ جدیدی هم نبودیم و Sonic Mania Plus تنها تازه‌وارد جدول به‌حساب می‌آید که نتوانسته جایگاه نخست کرش را تهدید کند. 

علاوه بر رتبه اول، رتبه دوم جدول هم در مقایسه با هفته گذشته تغییری نداشته و Lego The Incredibles کماکان در این جایگاه دیده می‌شود. اما از رتبه سوم به بعد، شاهد بازی‌هایی از مایکروسافت هستیم که به لطف فروش‌های ویژه برگزار‌شده در هفته گذشته، توانسته‌اند دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته وارد شوند. به طور دقیق‌تر، بازی Sea of Thieves در رتبه سوم جدول قرار گرفته است و در رتبه چهارم هم شاهد بازی Minecraft: Xbox Edition هستیم. البته در رتبه پنجم یک وقفه بین بازی‌های مربوط به مایکروسافت ایجاد می‌شود و در این جایگاه، بازی Sonic Mania Plus قرار گرفته که اولین هفته انتشارش را پشت سر گذاشته است. اما در رتبه ۶ باز هم شاهد یک بازی از جانب مایکروسافت هستیم و Forza Horizon 3 در این رتبه دیده می‌شود. 

به لطف ورود بازی‌های جدید و آثار مایکروسافت به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته، این هفته شاهد سقوط جایگاه برخی بازی‌ها هم بودیم؛ اولین بازی‌ای که چنین شرایطی را تجربه کرده God of War است که هفته پیش در رتبه پنجم قرار داشت، ولی این هفته، در رتبه هفتم دیده می‌شود. در رتبه هشتم شاهد بازی The Crew 2 هستیم که هفته پیش، از جمع ۱۰ بازی پرفروش خارج شده بود، ولی صعود سه پله‌ای آن در هفته جاری، باعث شده تا بازی در رتبه هشتم قرار بگیرد. رتبه نهم جدول هم در اختیار فیفا 18 است که پس از تمام شدن جام جهانی و صد البته نزدیک‌تر شدن به زمان انتشار فیفا 19، فروش آن دچار افت شده و این هفته سه پله سقوط را تجربه کرده است. 

در نهایت رتبه دهم جدول فروش این هفته هم در اختیار بازی Mario Kart 8 Deluxe است که رتبه آن نسبت به هفته گذشته، تغییری نداشته است. یک نکته جالب در مورد جدول فروش این هفته، تعداد زیاد بازی‌هایی است که هفته پیش در جمع ۱۰ بازی پرفروش قرار داشتند، ولی این هفته به رده‌های پایین‌تر سقوط کرده‌اند؛ از این بازی‌ها می‌توان به Far Cry 5 ،Mario Tennis Aces ،Jurassic World Evolution ،Octopath Traveler و Captain Toad: Treasure Tracker اشاره کرد. 

در زیر می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان را در هفته منتهی به ۳۰ تیر مشاهده کنید:

رتبه فعلی رتبه قبلی نام بازی نکته قابل ذکر
۱ ۱

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

ادامه صدرنشینی
۲ ۲

Lego The Incredibles

۳ -

Sea of Thieves

ورود مجدد به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۴ -

Minecraft: Xbox Edition

ورود مجدد به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۵ -

Sonic Mania Plus

هفته اول انتشار
۶ -

Forza Horizon 3

ورود مجدد به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۷ ۵

God of War

دو پله سقوط
۸ ۱۱

The Crew 2

ورود مجدد به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۹ ۶

FIFA 18

سه پله سقوط
۱۰ ۱۰

Mario Kart 8 Deluxe

-

دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران عزیز عبیاتی به اشتراک بگذارید.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate