دانلود اپلیکیشن مجله

امکان ریکاوری اطلاعات در مک بوک پرو ۲۰۱۸ وجود ندارد

امکان ریکاوری اطلاعات در مک بوک پرو ۲۰۱۸ وجود ندارد

مک‌بوک‌پرو ۲۰۱۸ با تاچ‌بار معرفی شده و کیبوردی بی‌صداتر و بدون مشکل گیر کردن کلیدها دارد، ولی با مشکل بزرگ‌تر ریکاوری اطلاعات مواجه است.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

به‌نظر می‌رسد کاربران مک‌بوک‌پرو نگرانی و عدم اطمینانی در استفاده از نسل جدید مک‌بوک‌پرو اپل دارند. اپل، با طراحی جدید کیبورد نسل سوم، علاوه‌بر بی‌صداتر کردن کلیدها حین تایپ کردن، مشکل گیر کردن ذرات ریز و گردوغبار زیر کلیدها را با استفاده از غشای سیلیکونی برطرف کرد؛ ولی ظاهرا مک‌بوک‌پرو با مشکل بزرگ‌تری دست‌وپنجه نرم خواهد کرد.

قدرتمندترین مدل مک‌بوک‌پرو Apple به پردازنده‌ی فوق‌العاده قدرتمند Core i9 مجهز شده است، ولی در عمل نمی‌تواند از همه‌ی قدرت آن استفاده کند. طبق آخرین خبرها، مک بوک پرو ۱۵ اینچی اپل از مشکل خنک‌سازی و کاهش توان پردازشی رنج می‌برد. ولی تنها مشکل مک‌بوک‌پرو جدید این نیست و مشکل بزرگ‌تری لپتاپ ۲۰۱۸ اپل را تهدید می‌کند. با توجه به اطلاعات منابع آگاه و گزارش‌ مربوط به کالبدشکافی مک‌بوک‌پرو، امکان ریکاوری اطلاعات از روی حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD آخرین لپتاپ اپل در صورت آسیب دیدن برد سیستم به‌صورتی که دیگر قابل تعمیر نباشد، وجود ندارد.

مکبوک پرو 2018 اپل/apple macbook pro 2018

زمانی که اپل اولین مک‌بوک‌پرو خود را با مدل‌های تاچ‌بار معرفی کرد، نگرانی در مورد ریکاوری اطلاعات وجود داشت. از آنجایی که حافظه‌ی SSD غیرقابل جابجایی است و مستقیما روی برد سیستم قرار می‌گیرد، اگر مشکلی برای آن به‌وجود بیاید، امکان بازیابی داده‌ها تقریبا غیرممکن خواهد بود. البته خوشبختانه، اپل با استفاده از ابزار ویژه‌ای که در اختیار بخش سرویس و خدمات پس از فروش خود قرار داده است، امکان بازیابی داده‌ها را از روی حافظه‌ی SSD مادامی که روی برد نصب است برای کاربران فراهم کرده است. به گزارش iFixit، این ابزار که در قالب نوعی کانکتور طراحی شده است، با طراحی تاچ‌بار برای مک‌بوک‌پرو ۲۰۱۸ از لپتاپ‌های جدید حذف شده و فقدان ابزار موردنظر روی مک‌بوک‌پرو ۱۳ و ۱۵ اینچی ۲۰۱۸، موجب نگرانی خریداران علاقه‌مند به این سیستم شده است. گفتنی است سایت MacRumors نیز ضمن تایید این موضوع، معتقد است در صورت بروز هر گونه مشکلی، امکان بازیابی داده‌ها از هارد مک‌بوک‌پرو ۲۰۱۸ وجود ندارد.

Apple MacBook Pro 2018

تراشه‌ی T2 اپل در MacBook Pro جدید با تاچ‌بار باعث رمزگذاری حافظه‌ی SSD می‌شود. وقتی حافظه‌ی رمزگذاری‌شده‌ی SSD با برخی روش‌های سخت‌افزاری قابل بازیابی باشد، در عمل رمزگذاری معنای اصلی خودش را از دست می‌دهد. این احتمال هم وجود دارد که اپل تصمیم گرفته باشد برای بالا بردن سطح امنیت، امکان بازیابی اطلاعات را به روش‌های شناخته‌شده‌ی قبلی از بین ببرد. گفتنی است مک‌ بوک پرو 2018 اپل سریع‌ترین حافظه‌ SSD را در بین لپ‌‌تاپ‌ها دارد. در حال حاضر، به‌نظر می‌رسد افرادی که مک‌بوک‌پرو جدید را خریداری کرده‌اند از Time Machine برای پشتیبان‌گیری منظم استفاده کنند و اطلاعات ضروری خودشان را روی هارد اکسترنال پشتیبان‌گیری کنند.دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران عزیز عبیاتی به اشتراک بگذارید.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate