دانلود اپلیکیشن مجله

معرفی بازی موبایل FIE Swordplay

صورة ذات صلة
بازی موبایل FIE Swordplay شمشیربازی هیجان‌انگیزی با بهترین گیم‌پلی ممکن را ارائه می‌کند که به‌هیچ عنوان نباید از دست داد. در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

بازی موبایل FIE Swordplay به طور رسمی توسط فدراسیون جهانی شمشیربازی یعنی FIE عرضه شده‌ است و به‌حق که یکی از بهترین تجربه‌ها را در سبک ورزشی ارائه می‌کند. این اثر به‌قدری کامل طراحی شده‌ است که حتی کسانی را که به این رشته علاقه ندارند هم به وجد می‌آورد و می‌تواند آن‌ها را ساعت‌ها سرگرم کند. شمشیر بازی را همراه با گیم‌پلی خاص و قوانین این ورزش تجربه کنید و مطمئن باشید که از دانلود کردن این بازی اندروید و آیفون پشیمان نخواهید شد.

شاید با نگاهی به قوانین این رشته و کارهایی که ورزشکاران آن انجام می‌دهند، این‌طور به نظر برسد که نتوان یک گیم‌پلی قابل‌قبول برای این اثر طراحی کرد؛ اما بازی همان ابتدا این شک را برطرف می‌کند و به طرز عجیبی، یک گیم‌پلی روان و ساده را تحویل بازیکن می‌دهد. تجربه چنین گیم‌پلی‌ای علاوه بر ساده‌بودنش، فوق‌العاده جذاب و حرفه‌ای است و روح واقعی بازی‌های شمشیربازی را در خود فراهم می‌کند. در تجربه FIE Swordplay خواهید دید که کنترلرهای ساده‌ای برای بازی تعبیه شده‌است، اما هیچ لطمه‌ای به گیم‌پلی بازی نمیزند و تمامی‌ حرکات این رشته ورزشی را می‌توانید به‌سادگی هرچه تمام‌تر پیاده کنید. فدراسیون جهانی شمشیربازی به طور رسمی از این بازی پشتیبانی کرده‌ است و باید گفت که اثری لایق طرفداران این رشته را ارائه کرده‌ است.

صورة ذات صلة
گرافیک بازی عالی و جذاب طراحی شده‌ است و جزییات کاملی دارد. محیط‌ها سه بعدی هستند و انیمیشن‌های بازی بسیار جذاب و زنده احساس می‌شوند. فیزیک واقع‌گرایانه شمشیربازی، نمود بیش‌تری در تجربه گرافیکی FIE Swordplay دارد و در همان ابتدا این حقیقت را متوجه می‌شوید. صداگذاری بازی چه در زمینه صدای داخل ورزشگاه و چه داور بازی، به‌خوبی پرداخته شده‌است و هیچ کم و کسری ندارد. بازیکن از همان ابتدا بلندپروازی‌های خود را شروع می‌کند و به امید تبدیل شدن به یک قهرمان المپیک، وارد رقابت‌ها می‌شود. بازیکن راه ساده‌ای را پیش رو ندارد و باید مسابقات زیادی را تا رسیدن به مقام استاد شمشیربازی انجام دهد. باید از همان سطح ابتدایی شروع کنید و مهارت‌ها را یک به یک فرا بگیرید. با یادگیری این مهارت‌ها خواهید دید که چقدر دست‌تان در اجرای فنون شمشیربازی بازتر شده‌ است و می‌توانید تجربه‌ای ناب همراه با این اثر داشته باشید. سیستم امتیازی بازی نیز شکل و شمایل متنوعی دارد و می‌توانید سبک‌های خاص این بخش را نیز تجربه کنید. به طور کلی همه قوانین و ریتم کلی بازی، به طور مستقیم از این رشته گرفته شده‌ است و همه آن‌ها واقعی هستند.

رقبیان شما در بازی اندروید و آیفون FIE Swordplay می‌تواند هوش‌مصنوعی یا یکی از دوستان‌تان از شبکه‌های اجتماعی باشد. رقیبان واقعی، حس بهتری را در بازی القا می‌کنند و چالش‌های به مراتب سختی را پیش روی‌تان قرار می‌دهند. البته هرگز تصور نکنید که هوش‌مصنوعی را به راحتی می‌توانید شکست دهید؛ سطح مهارت AI طوری است که با توجه به سطح شما، می‌تواند مهارت‌های خاصی را داشته باشد و شما را به دردسر بیاندازد. این سطح مهارت در نوار وضعیت هر بازیکن کاملا مشخص است و قبل از بازی می‌توانید مشاهده کنید. نوار وضعیت به شما نشان می‌دهد که با چه فردی، از چه کشوری و با چه مهارتی در حال رقابت هستید. بازی از دو بخش عمده تشکیل شده‌ است و آن PVE و PVP است. در PVE که حکم کمپین بازی را دارد، باید از یک تازه‌کار صرف شروع کنید و با گوش دادن به حرف‌های مربی خود، راه پر پیچ و خم رسیدن به قهرمانی المپیک را طی کنید. در این راه سفرهای طولانی را خواهید داشت و باید سبک‌های مختلفی از مبارزات را تجربه کنید. PVP بخش جذاب ماجرا است و شما در آن باید با رقیبان واقعی دنیای مجازی رقابت کنید و سطح مهارت خود را بسنجید.

سلاح‌های واقعی رشته شمشیربازی یعنی فویل، شمشیر و سابر در این اثر وجود دارند و تکنیک‌های هر کدام نیز به‌صورت منحصربفرد در آن‌ها تعبیه شده‌است. قابلیت ارتقای بازی در حد حرفه‌ای کار شده‌است و از جلیقه و ماسک بگیرید تا همه سلاح‌ها و پرچم روی جلیقه خود را می‌توانید ارتقا دهید و آیتم‌های جدیدی را خریداری کنید. چندین سلاح را امتحان کنید تا ببینید با کدام راحت‌تر هستید و تکنیک‌های کدام‌ سلاح، بیش‌تر به دل‌تان می‌نشیند. سفارشی‌سازی عمیق و پیچیده بازی، ارزش پرداختن به آن را بیش‌تر می‌کند و بازیکنان حرفه‌ای را سرگرم می‌کند. در حین مسابقات می‌توانید از تکنیک‌های بازی شمشیربازی استفاده کنید. این تکنیک‌ها سطح به سطح توسط مربی آموزش داده می‌شوند و انصافا جذاب هستند و حس خوبی را القا می‌کنند. تکنیک‌ها واقعی هستند و فدراسیون شمشیربازی، به طور اختصاصی بدون کم و کسری روی آن‌ها کار کرده‌است. ضربات در حین مسابقات تنوع بالایی دارند؛ از ضربات ساده بگیرید تا پریدن‌های ناگهانی و دفاع و حمله سریع، همگی در این اثر وجود دارد و شما با کسب مهارت و سریع بودن، می‌توانید همه آن‌ها را روی حریف خود پیاده کنید.

نتیجة بحث الصور عن ‪FIE Swordplay‬‏

در FIE Swordplay کشور موردعلاقه خود را انتخاب کنید و با تنظیم دقیق شمشیر خود، روانه مسابقات شوید. این اولین‌بار است که رشته شمشیربازی را می‌توانید روی پلتفرم موبایل تجربه کنید؛ مطمئن باشید که ارزشش را دارد و اثری به واقع فراتر از چیزی که انتظارش را دارید، برای‌تان ساخته شده‌است. همه بخش‌ها در بهترین شرایط خودشان به سر می‌برند. سلاح‌ها و تکنیک‌های هر کدام با تنظیم دقیق در بازی وجود دارند. نقشه بازی، نشان دهنده تمام رقابت‌ها است و انواع مختلف آن، می‌تواند بازی را از قرارگرفتن در فاز خسته‌کنندگی به دور نگه دارد. مسابقات تنها در یک شهر به‌خصوص انجام نمی‌شود و گاها باید برای تجربه رقابت‌های جهانی که در شهرهایی نظیر نیویورک و بخارست برگزار می‌شود، اعزام شوید. سالن‌های برگزاری مسابقات نیز از تنوع جذابی برخوردارند و رنگ‌بندی خاص و بی‌نظیری دارند.

بازی FIE Swordplay اثری ارزشمند است که توسط فدراسیون جهانی شمشیربازی پشتیبانی می‌شود. شمشیربازی را به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن تجربه کنید و با گیم‌پلی ساده و روان بازی ساعت‌ها سرگرم شوید. برای لذت بردن از این اثر، اصلا نیاز نیست که طرفدار این رشته باشید؛ تنها بازی را دانلود کنید و خواهید دید که دیگر توان دست کشیدن از بازی را نخواهید داشت. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفونFIE Swordplay

اپ استور | پلی استور

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate