دانلود اپلیکیشن مجله

شیائومی می مکس 3 با نمایشگر 6.9 اینچی و باتری 5500 میلی‌آمپرساعت معرفی شد

شیائومی می مکس 3 معرفی شد؛ نمایشگر 6.9 اینچی و باتری 5500 میلی‌آمپرساعت

شیائومی دقایقی پیش به طور رسمی از نسل جدید می‌مکس با حجم باتری فوق‌العاده‌ی ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت رونمایی کرد.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

می مکس اولین بار در سال ۲۰۱۶ با نمایشگر ۶.۴۴ اینچی و حجم باتری ۴۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی به بازار عرضه شد، بزرگ‌ترین عضو خانواده‌ی گوشی‌های هوشمند شیائومی لقب گرفت که توانایی دو روز شارژدهی تحت استفاده‌ی سنگین را داشت. قابلیت‌های این گوشی باعث شد تا از محبوبیت زیادی به خصوص در بازار هند برخوردار باشد. 

سال گذشته شیائومی نسل جدید گوشی می‌مکس را با باتری حجیم‌تر ۵۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی کرد که به لطف تجهیز به فناوری شارژ سریع، در کنار زمان شارژدهی بالا در مدت زمان اندکی نیز شارژ می‌شد. اکنون و دقیقا پس از گذشت یک سال از معرفی می‌مکس ۲، شیائومی لحظاتی پیش پس از شایعات متعددی، نسل سوم گوشی می‌مکس را معرفی کرد.

شیائومی می مکس ۳ پا را از این هم فراتر گذاشته و اکنون به باتری فوق‌العاده‌ی ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است تا خود را به عنوان پادشاه شارژدهی در دنیای گوشی‌های هوشمند معرفی کند. شیائومی هم‌چنین در بخش نمایشگر از نمونه‌ی IPS LCD در ابعاد ۶.۹ اینچی، نسبت ۱۸:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۱۶۰ بهره برده است. می‌مکس ۳ در بخش دوربین از ماژول مشابهی با ردمی نوت ۵ پرو استفاده می‌کند. در این ماژول دوگانه، دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱.۴ میکرون و ۵ مگاپیکسلی با پیکسل‌هایی با ابعاد ۱.۲۵ میکرون به کار گرفته شده است تا امکان ثبت تصاویری با کیفیت با استفاده از بوکه‌ی مصنوعی نیز در دسترس باشد. در بخش سلفی نیز شیائومی از سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره برده است. هوش مصنوعی شیائومی نیز در این گوشی در دسترس است تا با اعمال تنظیمات بهتر، تصاویر جذاب‌تری به ارمغان بیاید.

Xiaomi Mi Max 3

پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۳۶ وظیفه‌ی توان پردازشی شیائومی می‌مکس ۳ را برعهده دارد که پیش از این نیز در ردمی نوت ۵ پرو به کار گرفته شده بود. در بخش قابلیت‌های ارتباطی نیز می‌توان به وای‌فای، بلوتوث ۵.۰، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، درگاه USB-C و VoLTE دوگانه اشاره کرد. شیائومی می‌مکس ۳ با بدنه‌ی فلزی و ابعاد بزرگ خود، ۲۲۱ گرم وزن دارد تا با محصولی سبک روبرو نباشیم. 

Xiaomi Mi Max 3

شیائومی گوشی هوشمند می‌مکس ۳ را به نسخه‌ی ۸.۱ اندروید و رابط کاربری MIUI 9.5 مجهز کرده است که به نسخه‌ی ۱۰ رابط کاربری اختصاصی شیائومی نیز بروزرسانی خواهد شد. این گوشی در رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی و در دو نسخه‌ی مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی یا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت به ترتیب ۲۵۰ و ۳۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد. در حال حاضر می مکس ۳ تنها برای فروش در بازار چین و در ادامه هند برنامه‌ریزی شده است و این شرکت نام‌دار دنیای موبایل هنوز برنامه‌ای برای عرضه‌ی آن به سایر بازار‌های جهانی در نظر ندارد.

Xiaomi Mi Max 3

مشخصات فنی می مکس 3 شیائومی
عرضه
معرفی 2018، جولای
وضعیت عرضه در آینده‌ی نزدیک
نمایشگر
نوع IPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
سایز 6.9 اینچ (~79.8% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل، نسبت تصویر 18 به 9 (~350 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
محافظ مشخص نیست
MIUI 9.5
بدنه
ابعاد 176.2 در 87.4 در 8 میلی‌متر
وزن 221 گرم
ساخت بدنه‌ی فلزی
سیم‌کارت دو سیم‌کارته‌ی هیبریدی (نانو-سیم، همزمان یکی فعال)
پلتفرم
سیستم‌عامل اندروید 8.1 (اوریو)
تراشه Qualcomm SDM636 Snapdragon 636
پردازنده مرکزی 8 هسته‌‌ی 1.8 گیگاهرتزی Kryo 260
پردازنده گرافیکی Adreno 509
حافظه
درگاه حافظه میکرو اس‌دی، تا 256 گیگابایت (استفاده از شیار دوم سیم‌کارت)
حافظه داخلی 128 گیگابایت، 6 گیگابایت رم یا 64 گیگابایت، 4 گیگابایت رم
دوربین
اصلی دوگانه: 12 مگاپیکسل (1.4 میکرومتر سایز پیکسل, فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز, f/1.9) و 5 مگاپیکسل (سنسور تشخیص عمق تصویر)، فلش LED
قابلیت‌ها برچسب‌گذاری جغرافیایی، فوکوس لمسی، تشخیص چهره، HDR، پاناروما
ویدیو 2160p@30fps، 720p/1080p@30fps، 720p@120fps
سلفی 8 مگاپیکسل, 1.12 میکرومتر, f/2.0
صدا
جک ۳.۵ میلی‌متری بله
- لغو کننده‌ی نویز صدا از طریق میکروفون اختصاصی
باتری
باتری باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 5500 میلی آمپر ساعت
قابلیت‌ها
حسگرها حسگر اثرانگشت (پشت گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما
- شارژ سریع باتری 18 واتی (9V/2A) با فناوری Quick Charge 3.0 - پخش‌کننده‌ی MP4/DivX/XviD/WMV/H.265 - پخش‌کننده‌ی MP3/WAV/eAAC+/FLAC - ویراستار عکس و فیلم - نمایش‌دهنده‌ی اسناد
شبکه
فناوری GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE
اتصالات
شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، DLNA، هات‌اسپات
بلوتوث 5.0، A2DP، LE
GPS بله، با A-GPS، GLONASS، BDS
رادیو رادیو اف‌ام
USB Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل
متفرقه
رنگ‌ها مشکی، طلایی، آبی
محدوده قیمت حدود 250 یورو
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate