دانلود اپلیکیشن مجله

بازی Fortnite با عبور از در آمد یک میلیارد دلاری همچنان به روند رشد خود ادامه می دهد

بازی Fortnite با عبور از در آمد یک میلیارد دلاری همچنان به روند رشد خود ادامه می دهد

عنوان Fortnite  بدون شک یکی از موفق ترین بازی های سبک بتل رویال تا کنون بوده است.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

به تازگی شرکت تحقیقاتی SuperData گزارشی در مورد این بازی بتل رویال منتشر کرده که در آن میزان فروش Fortnite و تاثیر آن بر دنیای بازی های ویدیویی را مورد بررسی قرار داده است .

 پیشرفت های بازی Fortnite نقش مهمی در کسب در آمد یک میلیارد دلاری این بازی از طریق پرداخت درون برنامه ای داشته  و بدست آوردن این میزان سود قطعا یک شاهکار عظیم است . علاوه بر این موفقیت خیره کننده این بازی تاثیر زیادی بر بازار کنسول نیز داشته است . در ماه مه عنوان Fortnite در مجموع 574 میلیون ساعت در Twitch مشاهده شده که فاصله بسیار زیادی با عنوان بعد از خود دارد .

 علاوه بر این  Fortnite موجب رشد ژانر بتل رویال نیز شده است به طوری که سبک با 700 میلیون ساعت مشاهده به رتبه اول را به خود اختصاص داده است . پس از سبک بتل رویال سبک بازی های آنلاین چند نفره بتل آرنا با 300 میلیون ساعت مشاهده در ماه مه در جایگاه دوم قرار دارد و سبک های  تیز اندازی ورزشی و ... پایین تر از آن ها قرار دارند .

شرکت تحقیقاتی SuperData پیش بینی کرده است که فروش بازی های سبک بتل رویال همچنان رشد خواهد داشت . جالب است بدانید که در سال 2017 این سبک فروشی معادل 1.7 میلیارد دلار داشته است اما پیش بینی می شود این عدد در سال 2018 به 12.6 میلیارد دلار و در سال 2019 به 20.1 میلیارد دلار خواهد رسید .

در آخر گزارش نیز SuperData اعلام کرده است که بیشتر طرفداران سبک بتل رویال پیش از این به سبک تیر اندازی علاقه داشته اند و کاربران سایر سبک ها علاقه کمتری به سبک بتل رویال دارند .شایان ذکر است که بازی Fortnite در حال حاضر برای پلتفرم های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس می باشد .

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate