دانلود اپلیکیشن مجله

دوربین وان پلاس 6 بهتر از آیفون 8 پلاس

وان پلاس 6 موبایل پرچمدار بسیار خوبی است که البته برای ارزان قیمت ماندن مجبور است برخی ویژگی ها را در رده پایین تری از پرچمدار، ارایه کند. دوربین یکی از این موارد و تمام بررسی ها می گویند دوربین وان پلاس 6 پایین تر از پرچمدارهای هم دوره یعنی گلکسی اس 9 و آیفون X است. این صحبت درست است اما امروز امتیاز DxO دوربین وان پلاس 6 منتشر شده و بهتر از آیفون 8 پلاس است! در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

دوربین وان پلاس 6

دوربین وان پلاس 6

امتیاز 96 از DxO برای دوربین وان پلاس 6 این دستگاه را در جایگاه دهمین دوربین برتر بررسی شده توسط این موسسه قرار می دهد. این امتیاز بهتر از آیفون 8 پلاس است، دستگاهی که خیلی از کاربران عکاسی آن را قبول دارند. اگر گلکسی نوت 8 دارید و از عکاسی آن راضی هستید، خب باید بگوییم وان پلاس 6 بهتر از آن هم ظاهر شده است!

اجازه بدهید مشخصات سخت افزاری دوربین وان پلاس 6 را که این امتیاز را دریافت کرده را بررسی کنیم:

– دوربین دوگانه 16+20 مگاپیکسلی
– دوربین 16 مگاپیکسلی اصلی با حسگر تصویر 1/2.6 اینچی و f/1.7 به همراه لرزشگیر دوربین
– دوربین دوم 20 مگاپیکسلی با f/1.7
– فوکوس تشخیص فاز
– فلاش LED دوتایی
– فیلم برداری 4K با 60 فریم بر ثانیه

فوکوس فوق سریع و دقیق در عکاسی و لرزشگیر خوب برای فیلم برداری می تواند از نقاط قوت دوربین وان پلاس 6 باشد. تصاویر بوکه غیر دقیق عکاسی و از دست دادن جزئیات در فیلم برداری هم از نقاظ ضعف آن است. اگر جزئیات بیشتر می خواهید، گزارش کامل بررسی دوربین وان پلاس از DxO را لینک منبع مطلب بخوانید.

نظر شما درباره دوربین وان پلاس 6 (OnePlus 6) چیست؟ به نظر خیلی بد نمی آید.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate