دانلود اپلیکیشن مجله

آیفونی که از سقوط از هواپیما جان سالم به‌دربرد با عکس

نتیجة بحث الصور عن ‪iphone broken‬‏

گروهی از دوستان در اوایل ماه با یک هواپیمای قدیمی در حال سفر در ایالت آیووا آمریکا بودند.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

یکی از اعضای گروه طبق عادت این روزهای همه، گوشی خود را بیرون آورد تا به عکاسی مشغول شود که ناگهان گوشی از دست او رها شد. آیفون این شخص از ارتقاع 1000 فوتی (تقریباً 300 متری) به زمین افتاد و این فاصله کافی بود تا گوشی را نابود شده در نظر بگیریم. با این حال او موفق شد با قابلیت Find my iPhone گوشی خود را پیدا کند و در کمال تعجب آیفون سقوط کرده او جان سالم به در برده بود.

Sarvinder Naberhaus شخصی بود که آیفون خود را به زمین انداخته بود و در ابتدا فکر میکرد که آن را برای همیشه از دست داده است. زمانی که فرود آمد سعی کرد تا با Find My iPhone گوشی خود را پیدا کند، اما در اولین تلاش موفق به انجام این کار نشد. اما قبل از آنکه گوشی جدیدی تهیه کند، یک بار دیگر شانس خود را امتحان کرد و تلاش او برای بار دوم موفقیت آمیز بود. آیفون او بر روی چمن های بلندی افتاده بود و Find My iPhone برای او یک جایگاه تقریبی از گوشی مشخص کرده بود.

او موفق شد آیفون خود را از فاصله خیلی دور پیدا کند. گوشی او حتی بدون یک خراش کامل و کاملاً صحیح و سالم پیدا شد. البته Sarvinder بسیار خوش شانس بود که گوشی اش در یک چمنزار فرود آمده بود و اگر روزی اتفاق مشابهی برای شما افتاد، بهتر است که به سالم ماندن گوشی خود امیدی نداشته باشید.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate