دانلود اپلیکیشن مجله

شیائومی می بند 3 با بند شفاف دیده شد

یک و نیم ماه از معرفی رسمی شیائومی می بند 3 (Mi Band 3) که با قابلیت های مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری، نمایشگر OLED پررزلوشن تر، NFC و باتری 20 روزه تنها با 26 دلار دیده شد، می گذرد.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

این معرفی همزمان با معرفی شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) در کنار نسخه اکسپلورر ادیشن آن بود و حالا به نظر می رسد که دستبند ورزشی شیائومی می بند 3 اکسپلورر ادیشن با بند شفاف نیز یکی دیگر از محصولات شیائومی خواهد بود.

همانطور که در تصاویر بالا شاهد هستید، از نظر طراحی خیلی تفاوتی را با شیائومی می بند 3 شاهد نیستیم، به عبارت فارسی سخت (!) هیچ تفاوتی وجود ندارد. تنها تفاوت را می توان در بند دستگاه دید و این همانند تفاوت ظاهری شیائومی می 8 و می 8 اکسپلورر است. این دو موبایل از نظر ظاهری قاب پشتی شفاف دارند و می بند 3 و می بند 3 اکسپلورر هم این تفاوت شفافیت را بند خود دارند.

از نظر مشخصات سخت افزاری هنوز مشخص نیست که آیا شیائومی در نظر دارد که تفاوتی را بین شیائومی می بند 3 اکسپلورر ادیشن و نسخه عادی در نظر بگیرد یا نه اما بعید نیست که نسخه اکسپلورر ادیشن با NFC ارایه شود و نسخه بدون آن را نداشته باشد. همانطور که می دانید می بند 3 در دو نسخه NFC و بدون NFC ارایه می شود.

زیر برند شیائومی یعنی Mijia این تصاویر را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است. گفته می شود شرکت Huami نسخه های ویژه شخصی سازی شده را از می بند 3 ارایه خواهد کرد.

نظر شما درباره این نسخه ویژه از شیائومی می بند 3 چیست؟

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate