دانلود اپلیکیشن مجله

هزینه سفر به فضا برای هر نفر چقدر است

هزینه سفر به فضا حداقل 200000 دلار برای هر نفر خواهد بود

جف بزوس مدیرعامل کمپانی فضایی بلو اوریجین (که مدیرعامل و موسس کمپانی عظیم آمازون هم به شمار می رود) روز گذشته در مصاحبه ای جزئیاتی جالب از سفرهای فضایی انسان در سال های آینده را با علاقمندان به اشتراک گذاشت. به گفته وی هزینه سفر فضایی افراد در سال های آینده بین 200 تا 300 هزار دلار به ازای هر نفر برآورد شده است.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

به گزارش رویترز، نزدیکان جف بزوس از وی نقل کرده اند که بلو اوریجین سال آینده اولین سفرهای فضایی خود را آغاز خواهد کرد و علاقمندان برای این تجربه بی نظیر می بایست حداقل بین 200 تا 300 هزار دلار هزینه کنند. بسیاری از افراد ثروتمند جهان علاقمند به انجام این سفر فضایی به خارج از جو زمین هستند و در سال های گذشته همواره پرسش "قیمت" برای آنها مطرح شده است.

با این حال تا کنون اطلاعاتی درباره هزینه سفر فضایی رسانه ای نشده بود. جف بزوس ماه گذشته در مصاحبه ای اعلام کرده بود به زودی پروازهای آزمایشی با فضاپیمای نیوشپرد آغاز خواهد شد و اولین بلیط های مسافرت فضایی هم سال آینده به فروش می رسند. رویترز از دو منبع مستقل و متفاوت گزارش داده که حداقل قیمت بلیط این پروازها 200000 دلار خواهد بود. فضاپیمای New Shepard قادر به حمل شش سرنشین تا فاصله ای 100 کیلومتری بالاتر از زمین است.

سرنشینان در این سفر هیجان انگیز می توانند حالت بی وزنی واقعی را تجربه کرده و انحنای کره زمین را از فضا مشاهده کنند. کمپانی Blue Origin تا کنون هشت پرواز آزمایشی را برای پرتاب و فرود فضاپیمای خود انجام داده که همگی با موفقیت به پایان رسیده اند. جف بزوس، مالک آمازون و بلو اوریجین، با سرمایه تخمینی 112 میلیارد دلار ثروتمندترین فرد جهان در فهرست فورچن به حساب می آید و برنامه فضایی وی در رقابتی نزدیک با ایلان ماسک و کمپانی اسپیس ایکس وی و همچنین ریچارد برانسون و کمپانی فضایی ویرجین گالاکتیک قرار دارد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate