دانلود اپلیکیشن مجله

گوگل کروم با دریافت آپدیت جدیدی بازطراحی شد با (لینک دانلود)

مرورگر گوگل کروم با دریافت آپدیت جدیدی بازطراحی شد

امروز نسخه‌ی Canary مرورگر گوگل کروم که ویژگی‌های جدید را به‌صورت زودهنگام در دسترس توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد، با دریافت به‌روزرسانی جدید بازطراحی شد.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

در طول ماه‌های گذشته، گوگل با انتشار به‌روزرسانی‌های منظم برای مرورگر کروم، بستر را برای بزرگترین بازطراحیِ تاریخِ این مرورگر آماده می‌کرد. تا پیش از این، مرورگر کروم با دریافت هر به‌روزرسانی، تغییرات اندکی را در رابط‌کاربری به خود می‌دید؛ اما امروز، گوگل به‌روزرسانی جدیدی را برای کروم منتشر کرده است که رابط‌ کاربری این مرورگر را به طرز قابل‌توجهی نوسازی می‌کند. 

فعلاً به‌روزرسانی جدید کروم برای نسخه‌ی Canary منتشر شده است، این نسخه از مرورگر کروم، تنها برای توسعه‌دهندگان در نظر گرفته شده تا پیش از عرضه‌ی عمومی با ویژگی‌های جدید و آخرین دستاوردهای تکنولوژی در حوزه‌ی وب، آشنا شوند؛ طبق گفته‌ی منبعی معتبر، از ویژگی‌های جدیدِ نسخه‌ی جدید کروم می‌توان به تغییر در شکل زبانه‌ها، حالت تک‌زبانه (Single Tab Mode)، اضافه‌شدن آیکون به جعبه‌ی پیشنهاد وب‌سایت‌ها در نوار آدرس، رنگ‌بندی‌ زبانه، زبانه‌های پین‌شده و شاخص‌های هشدار اشاره کرد.

گوگل کروم / Google Chrome

اضافه‌شدن آیکون به جعبه‌ی پیشنهاد وب‌سایت‌ها در نوار آدرس

با وجود اینکه طی سال‌های گذشته، تغییرات ریز و درشتی در مروگر کروم به‌وجود آمده است؛ اما به‌روزرسانی اخیر، بزرگ‌ترین تغییر از نقطه‌نظر طراحی را از سال ۲۰۰۸ تاکنون، روی این مرورگر اعمال می‌کند. همان‌طور که می‌توان در تصاویر مشاهده کرد، تقریباً اکثر المان‌های اصلی رابط کاربری دستخوش تغییر شده‌اند؛ از دکمه‌ها گرفته تا ظاهرِ زبانه‌ها همگی تغییراتی را به‌خود دیده‌‌اند. 
گوگل کروم / Google Chrome

به‌روزرسانی جدید کروم اکنون به‌صورت پیش‌فرض در دسترس کاربران ویندوز، لینوکس و کروم‌او‌اس قرار دارد؛ اما اگر از رایانه‌ی مک استفاده می‌کنید، برای مشاهده این تغییرات، باید دو دستور زیر را به‌ترتیب در نوار آدرس وارد کنید و سپس کلید اینتر را فشار دهید.

  1.  chrome://flags/#top-chrome-md
  2. chrome://flags/#views-browser-windows

دیدگاه خود را درباره‌ی بازطراحی مرورگر گوگل کروم با ما و دیگر کاربران عبیاتی در میان بگذارید، به‌نظر شما نیاز به چنین تغییری پس از سال‌ها حس می‌شد و آیا این بازطراحی به‌ زیبایی مرورگر کروم کمک کرده است یا خیر؟

لینک دانلود

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate