دانلود اپلیکیشن مجله

بازی Assassin’s Creed Odyssey پیشرفت های بزرگی خواهد داشت

بازی Assassin’s Creed Odyssey در زمینه های مختلف پیشرفت های بزرگی خواهد داشت

به نظر می رسد که بازی Assassin’s Creed Odyssey موجب ایجاد تحولات عظیمی در مسیر این فرانچایز خواهد شد.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

پایه و اساس این تغییرات را سال گذشته کاربران  در Assassin’s Creed Origins  با تغییر سبک این بازی به یک عنوان نقش آفرینی مشاهده کردند . امسال نیز توسعه دهندگان قصد دارند در جدید ترین نسخه از این بازی سبک نقش آفرینی آن را نسبت به سال گذشته تقویت کنند . از بزرگترین ویژگی های Odyssey می توان به قدرت انتخاب و تصمیم گیری در بسیاری از بخش ها مانند گفتگو ها ، ارتباطات عاطفی و انتخاب شخصیت اصلی بازی اشاره کرد .

در مجموعه Assassin’s Creed همواره برخی مشکلات وجود داشته که طرفداران این بازی از آن ها ناراضی بودند و امیدوارند که در Assassin’s Creed Odyssey این مشکلات بر طرف شود . یکی از این مشکلات که تقریبا در تمامی نسخه های اخیر بازی وجود داشته عدم تنوع در ماموریت های بازی است .

Scott Phillips کارگردان خلاق بازی اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرده است که تیم توسعه دهنده بازی تمام تلاش خود را برای ایجاد ماموریت ها و مراحل متنوع انجام خواهد داد . به نظر می رسد که تغییر سبک این بازی و افزایش قدرت انتخاب کاربران در Odyssey موجب پیشرفت در تمامی اجزای بازی از جمله طراحی ماموریت ها شده است .

فیلیپس می گوید : من فکر می کنم تیم ما توانسته با تمرکز بر روی سبک بازی ، دادن قدرت انتخاب به بازیکنان ، چگونگی تکمیل مراحل و نحوه تعامل با شخصیت ها پیشرفت های چشمگیری در بازی ایجاد نماید . از آن جا که برای اولین بار در مجموعه Assassin دو شخصیت برای بازی در نظر گرفته شده است ، انتخاب هر کدام می تواند تجربه ای متفاوت برای کاربران به وجود آورد و جهان هر دو شخصیت بسیار تعاملی و پویا خواهد بود .  بنابراین گیم پلی نیز این را منعکس خواهد کرد .

صحبت های فیلیپس برای هواداران این بازی بسیاردلگرم کننده است و به نظر می رسد سبک تکراری در ماموریت های بازی به پایان رسیده است . با توجه به این که Assassin’s Creed Origins پیشرفت های خوب و مثبتی در این مجموعه داشته است پس می توان امیدوار بود که این روند رشد و بهبود در Odyssey ادامه خواهد داشت .

شایان ذکر است که بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) برای پلتفرم های پلی اسیتشن 4 ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد .

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate