دانلود اپلیکیشن مجله

بزرگترین واحد تولید گوشی های موبایل سامسونگ در هند

بزرگترین کمپانی تولید گوشی های موبایل سامسونگ در هند

امروز سامسونگ بزرگترین کمپانی تولید گوشی موبایل جهان را در هند افتتاح کرد.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

این کارخانه در شهر نویدا قرار گرفته و وعده داده تا سالانه 120 میلیون گوشی هوشمند را به تولید برساند. هند یکی از بازارهای بزرگ مصرفی گوشی های هوشمند است و بیش از 400 میلیون کاربر فعال دارد اما هنوز بیش از یک میلیارد نفر جمعیت دارد و این بدان معناست که این کشور هنوز پتانسیل کاربران بیشتر را دارد.

طبق آمار و ارقام در سال 2017 تعداد کاربران گوشی های هوشمند 124 میلیون افزایش یافت. به همین دلیل سامسونگ تصمیم گرفت تا بزرگترین کارخانه تولید گوشی های هوشمند را در هند راه اندازی کند و با شیائومی به رقابت بپردازد.

از طرفی باید گفت که این اقدام سامسونگ تاثیر گمرک را بر محصولات و قیمت محصولات از بین می برد و نظر بسیاری را به خود جلب خواهد کرد. به زودی بیش از 5000 کارمند جدید در این کمپانی استخدام خواهند شد و بازار کار در این کمپانی داغ می شود. تا قبل از شیائومی، سامسونگ محبوب ترین برند گوشی هوشمند در هند بود و اکنون سعی دارد تا از این محبوبیت استفاده کند و مجددا نظر طرفداران هند را به خود جلب کند.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate