دانلود اپلیکیشن مجله

بازی GTA 6 در سال 2019 عرضه نخواهد شد

بازی GTA 6 در سال 2019 عرضه نخواهد شد

به تازگی شایعاتی در مورد عرضه بازی GTA 6 در سال 2019 در فضای مجازی منتشر شده است.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

در واقع این شایعات زمانی به اوج خود رسید که کاربران GTA Online اعلام کردند که پیامی مبنی بر انتشار نسخه بعدی سری Grand Theft Auto در سال 2019 دریافت کرده اند اما کمپانی Rockstar Games به صورت رسمی اعلام کرد که این شرکت برنامه ای برای عرضه این بازی در سال 2019 ندارد.

اکانت رسمی Rockstar در توییتر اعلام کرد:

این‌ یک پیام دروغ بوده و با استفاده از مودهای مختلف و توسط بازیکنان ساخته شده  و به هیچ عنوان به صورت رسمی از طرف Rockstar نیست.

طرفداران این بازی در چند روز گذشته تصاویری از این پیام را در انجمن های  Rockstar قرار داده اند که ظاهرا همگی آن ها در پلتفرم های پلی استیشن 3،ایکس باکس و رایانه های شخصی بوده که تنها پلتفرم‌های بازی برای ساخت و ایجاد مد در GTA 5 است.به نظر می رسد تمامی این شایعات توسط یک هکر  تنها برای سرگرمی بوده است.

در حال حاضر شرکت Rockstar بر روی عنوان جدید خود یعنی Red Dead Redemption 2 تمرکز دارد و بعید است که خبر عرضه GTA 6 را از طریق پیام در GTA Online اعلام کند.شایان ذکر است که عنوان GTA 5 یکی از پر فروش ترین بازی های شرکت راک استار است که تا کنون 95 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است و در جدول پر فروش ترین بازی های هفته گذشته انگلستان در جایگاه هشتم قرار گرفته است.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate