دانلود اپلیکیشن مجله

زمان عرضه Darksiders 3 مشخص شد

فروشگاه ویندوز زمان عرضه Darksiders 3 را مشخص کرد

فروشگاه ویندوز هفته گذشته به صورت اتفاقی زمان عرضه کالکشن Shenmue 1 & 2 remaster  را اعلام کرد . حال این هفته نیز فروشگاه ویندوز زمان عرضه جدید ترین عنوان استودیو THQ Nordic یعنی Darksiders 3 را مشخص کرده است.در ادام همراه با عبیاتی باشید.

با توجه به صفحه رسمی فروشگاه ویندوز این عنوان در تاریخ 27 نوامبر (6 آذر) برای پلتفرم های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد .

استودیو THQ Nordic حتی در E3 2018 ، بزرگترین نمایشگاه سال نیز اطلاعات چندانی در مورد بازی Darksiders 3 و زمان انتشار آن اعلام نکرد . با این وجود به نظر نمی رسد که زمان اعلام شده توسط فروشگاه ویندوز اشتباه بوده باشد .

بازیکنان در عنوان Darksiders 3 کنترل شخصیت Fury را به عنوان سوار آخرالزمان بر عهده دارند که ماموریت آن شکار و از بین بردن Seven Deadly Sins  (هفت گناه مرگ‌ بار) است.

بر خلاف نسخه قبلی ، داستان بازی در فضای آخرالزمانی است که ارتفاعات بهشت تا اعماق جهنم به طور یکپارچه به هم پیوند دارند و Fury سر تا سر این جهان را برای بدست آوردن قدرت و از بین بردن گناهان می پیماید.

شایان ذکر است که تا کنون هیچ گونه جزئیاتی از چگونگی اتصال دنیای این بازی با نسخه قبلی آن منتشر نشده است.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate