دانلود اپلیکیشن مجله

گوگل به رقابت با گیمرها رفت

هوش مصنوعی گوگل به رقابت با گیمرها رفت

بازی ها در بین کمپانی ها و کاربران همیشه از محبوبیت خاصی برخوردار بودند و در بازی ها شاهد هوش مصنوعی و الگوریتم های پیچیده ای هستیم.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

اخیرا محققان گوگل DeepMind به ساخت هوش مصنوعی پرداختند که این هوش مصنوعی قادر به بازی Quake III Arena است و این بازی را مانند گیمرهای حرفه ای انجام می دهد.

این تیم تمامی مراحل را در این هوش مصنوعی ارائه کردند و تمامی نقشه ها و استراتژی های بازی را در اختیار این سیستم قرار دادند. این سیستم از طریق آزمون و خطا قادر است تا بخش های مختلف بازی را یاد بگیرد و سیستم بازی را در شرایط مختلف تغییر دهد.

ظاهرا نتایج به اندازه کافی امیدوارکننده بود که تیم DeepMind تصمیم گرفتند مسابقاتی را بین گیمرها و هوش مصنوعی برگزار کنند. نتیجه این مسابقات نشان دادن که موفقیت تیم AI 74 درصد بود در حالی که تیم انسانی گیمرها فقط 43 درصد در این بازی موفق بوده اند.

البته باید اشاره کنیم که بر اساس بررسی ها، AI در زمینه کار تیمی کمی ضعیف است در نتیجه هنوز جای بهبود است. پس از پیشرفت AI شاهد بهبود عملکرد آن در این بازی و بازی های مختلف دیگر خواهیم بود. در واقع از این پس AI رقیب سرسخت گیمرها خواهد شد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate