دانلود اپلیکیشن مجله

نوکیا X5 چهار روز دیگر معرفی خواهد شد

نوکیا X5 چهار روز دیگر معرفی خواهد شد

پس از آنکه HMD بازخوردهای بسیار مثبتی از معرفی اولین گوشی خود با بریدگی بالای نمایشگر، یعنی نوکیا X6 دریافت کرد، شایعه شده است که این کمپانی برای معرفی دومین گوشی خود با این طراحی در هفته آینده آماده می شود. از آنجاییکه نوکیا X6 به صورت انحصاری در بازار چین عرضه شده است، کمپانی فنلاندی احتمالاً گوشی جدید خود با ناچ را در بازارهای دیگر عرضه خواهد کرد.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

Nokia X5 که احتمالا به نام نوکیا 5.1 پلاس نیز شناخته می شود، یک گوشی میان رده است که در تاریخ 11 جولای (20 تیر) به صورت رسمی معرفی می شود. تبلیغات در چین اخیراً گوشی نوکیا X معرفی نشده ای را نمایش است که اطلاعاتی از مشخصات آن منتشر نشده است. البته انتظار میرود که این گوشی با نمایشگری با رزولوشن پایین تر در مقایسه با نوکیا X6 معرفی شود. همچنین گفته می شود که نوکیا X5 دارای چیپ ست مدیاتکی خواهد بود که ارزان تر از اسنپدراگون است. البته هنوز مشخص نیست که HMD این گوشی را در دو نسخه با چیپ ست های متفاوت عرضه کند یا خیر.

البته خبر دیگری که در خصوص HMD در رسانه منتشر شده، اینست که این کمپانی در حال آماده سازی پرچمدار خود با چیپ ست اسنپدراگون 845 است. نوکیا 9 دارای یک بریدگی بالای نمایشگر؛ جک هدفون و شارژ بی سیم خواهد بود، البته طراحی دوربین آن مشابه با دوربین گوشی های سری لومیا می باشد.

در خبر دیگری آمده است که پس از پرچمدار، HMD قصد دارد یک گوشی میان رده دیگر نوکیا را با چیپ ست اسنپدراگون 710 در سه ماهه سوم سال 2018 معرفی کند. اما هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص آن منتشر نشده است.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate