دانلود اپلیکیشن مجله

عرضه مادربردهای AMD B450

و عرضه مادربردهای AMD B450

و در نهایت عرضه مادربردهای مبتنی بر تراشه های B450 از شرکت AMD آغاز شد؛ ازراک، ایسوس و گیگابایت عرضه این گروه از مادربردهای خود را آغاز کرده اند.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

این مادربردها که در حدود 80 تا 90 یورو قیمت گذاری می شوند، از نسل دوم پردازنده ریزن موسوم به Ryzen 2000 پشتیبانی می کنند. چیپست B450 از نظر پوشش امکانات یک مادربرد، بسیار نزدیک به B350 است؛ با این وجود یک قابلیت اساسی در آن به چشم می خورد که چیزی امکان اورکلاک و پشتیبانی از فناوری ارتقای فرکانس (XFR 2.0) نیست. AMD که نسل دوم را با مادربردهای پرچمدار X470 آغاز کرده است، این امید را به طرفداران خود می دهد که به زودی با گونه های میان رده، از فشار مالی بر روی آنها خواهد کاست.

تراشه B450 دارای توان حرارتی 2 وات است. این تراشه از مدار مسیر یابی حافظه و تغذیه VRM مشابه با X470 استفاده می کند. پشتیبانی از آرایش NVMe RAID که نسل نخست باعث حواشی شده بود، اینک توسط B450 قابل اجرا خواهد بود. با توجه به قدرت خرید کاربران در این روزها، پلتفرم های میان رده از طرفداران بسیاری برخوردار هستند.

این مادربردها عمدتا دارای 4 اسلات DIMM بوده و یک رابط SSD M.2 NVME برای آنها در نظر گرفته شده است. این تراشه برای پشتیبانی از اسلات های PCIe 3.0 تنها به پردازنده ها متکی است. در آن خبری از پشتیبانی SLI وجود ندارد و باز هم AMD دست و پای پلتفرم خود را برای پشتیبانی از آرایش های NVIDIA می بندد که این محدودیت ها یک اشتباه در رقابت با این شرکت است که به ضرر کاربران تمام می شود.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate