دانلود اپلیکیشن مجله

معرفی سه مانیتور جدید و قدرتمند از کمپانی AOC

معرفی سه مانیتور جدید و قدرتمند از کمپانی AOC

کمپانی تخصصی AOC جدیدترین مانیتورهای سری V2 را معرفی کرد. این مانیتورها 21.5 اینچی، 23.8 اینچی و 27 اینچی هستند که بسیار ظریف و باریک ارائه شده اند.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

در این سه مدل از پنل های IPS بدون قاب با رزولوشن Full HD استفاده شده است و تنها تفاوت این سه مدل در سایز و ابعادشان است. نمایشگرها رنگ هایی دقیق و واقعی را به نمایش می گذارند و از کیفیت تصویر بالایی برخوردارند. یک پایه فلزی که با ظرافت بالا طراحی شده، قابلیت بیش از 20 درجه چرخش صفحه را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این مانیتورهای سری جدید V2 همچنین با سرعت پاسخگویی 5 میلی ثانیه ، سرعت بازخورد 75 هرتز و AMD FreeSync  ارائه شده اند.

این بار در سری V2 از کمپانی AOC بر روی طراحی و کیفیت نمایش عالی تمرکز شده است. این سه محصول در سه اندازه ی مختلف برای کاربردهای مختلف ارائه شده اند و در اختیار کاربران قرار گرفته اند. تمامی پنل های IPS این سه مدل از زاویه دید 178 درجه برخوردار هستند و تصاویری واقعی را به نمایش می گذارند. در واقع پنل بدون قاب این سری از مانیتورها، نمایش را واقعی تر و زیباتر کرده است.

همانطور که گفتیم سری V2 دارای نرخ بازسازی 75 هرتز، پشتیبانی از AMD FreeSync و زمان پاسخگویی 5 مگابایتی است که تجربه نمایش تصاویری شفاف و بدون سوسو زدن را ارائه می دهند.

در نتیجه علاوه بر طراحی بی نظیر و زیبا شاهد کیفیت و عملکرد بالای این سری از مانیتور های AOC هستیم. این مانیتورها برای مصارف خانگی و در زمینه گیمینگ قابل استفاده خواهند بود. این سری از مانیتورهای V2 از یک پورتHDMI  و یک پورت DisplayPort بهره می برند و با وجود یک خروجی صدا امکان اتصال هدفون یا بلندگوها وجود دارد.

وجود فناوری هایی مانند Flicker Free (بدون سوسو زدن)، Clear Vision (وضوح بالا) و Low Blue (کاهش نور آبی)، کیفیت تصویر و عملکرد این سری محصولات را افزایش داده است. این سری از مانیتور های V2 از 3 سال گارانتی برخوردارند و در ماه جولای 2018 با قیمت های 119، 129 و 170 پوند به بازار عرضه خواهند شد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate