دانلود اپلیکیشن مجله

دل اولین ماوس باسیم دارای سنسور اثرانگشت را معرفی کرد

نتیجة بحث الصور عن شرکت دل
شرکت دل را باید یکی از کمپانی های مطرح تولیدکننده لپتاپ و سیستم های کامپیوتری دانست که آوازه بلندی در سطح جهانی دارد.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.
این شرکت اخیرا ماوس سیمی MS819 را معرفی کرد که از سنسور اثرانگشت برخوردار بوده و باید آن را از اولین ها با سنسور اثرانگشت دانست. حال به تازگی دل عرضه این ماوس سیمی را در کشور خود ایالات متحده آغاز کرد.
طراحی ماوس دل به شکل قوسی بوده و از طراحی جالب توجهی برخوردار است. البته این ماوس شباهتی به ماوس سرفیس مایکروسافت دارد اما طراحی آن از حالت مربعی فاصله دارد.

سنسور اثرانگشت این ماوس کمک می کند افراد بتوانند از قابلیت تشخیص هویت ویندوز هلو بهره گیرند اگر دستگاهی با سنسور اثرانگشت ندارند. ماوس موردبحث با استاندارد FIDO همراه بود که جهت پرداخت سریع و امن نیز می توان آن را به کار گرفت.

همچنین با استاندارد GS-mark کیفیت این ماوس بسیار بالاست و می توان عملکرد قابل توجهی را انتظار داشت. در دیگر جزئیات باید به سه کلید، سطح دقت 1000dpi و برخی دیگر اشاره داشت. دل MS819 را با قیمت 49 دلار برای فروش دردسترس قرار داده است.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate