دانلود اپلیکیشن مجله

مقایسه کارت گرافیک های AMD و NVIDIA در بازی Battlefield V

مقایسه کارت گرافیک های AMD و NVIDIA در بازی Battlefield V

بازی Battlefield V از عناوینی که است بسیاری در انتظار عرضه آن بوده و این بازی پر طرفدار تا 19 اکتبر سال 2018 معرفی خواهد شد. چندی پیش سیستم پیشنهادی برای اجرای Battlefield V را برای شما عزیزان منتشر کردیم و اینک به سراغ مقایسه کارت گرافیک های میانی از برندهای AMD و NVIDIA برای این منظور خواهیم رفت.در ادام همراه با عبیاتی باشید.

این اطلاعات حاصل گزارش PCGamesN است. DICE در حین توسعه این بازی، با انویدیا نیز در حال همکاری بوده است، اما ظاهرا کارت گرافیک RX580 به نسبت GTX1060 نتایج بهترین را کسب می کند که عمده علت آن در 2 گیگابایت حافظه گرافیکی بیشتر است؛ پس بازی Battlefield V می تواند تمرکز ویژه ای در حافظه VRAM داشته باشد. هر 2 کارت گرافیک برای کتابخانه های DX11 و DX12 در دقت های 1080p و 1440p مورد بررسی قرار گرفته اند.

به طور میانگین شاهد 30% تفاوت هستیم. DICE تا پیش از این نیز با AMD همکاری می کرد؛ آیا نتایج بدست آمده طی بیهنه سازی DICE در میکروکدهای قدیمی است؟ هر چه که هست این بازی با کارت گرافیک های AMD سازگاری بیشتر خواهد داشت و RX580 برتری خود را دست کم در Battlefield V ثابت می کند. شایان ذکر است که بررسی مورد نظر در نسخه Closed Alpha این بازی صورت گرفته است.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate