دانلود اپلیکیشن مجله

تماشا کنید: کالبدشکافی گوشی بدون حاشیه (Find X اوپو)

تماشا کنید: کالبدشکافی گوشی Find X اوپو

 در حال حاضر پرچمدار کمپانی چینی اوپو به حساب می آید که بیش از هر چیزی مکانیزم دوربین آن مورد توجه قرار گرفته است. اما شاید برای شما هم سوال باشد که نحوه عملکرد دوربین های این گوشی به چه صورت است و با چه مکانیزمی دوربین ها از جایگاه خود بالا می آیند.

مانند گوشی NEX S ویوو، در این گوشی هم از یک محرک خطی استفاده شده است. شما می توانید موتور آن را در کادر زرد رنگ و ریل هایش را در کادر قرمز مشاهده کنید. کادر سبز رنگ هم کابل های کشی قرار گرفته اند که وظیفه اتصال بین دوربین ها، اسکنر چهره سه بعدی و دیگر اجزا  را به مابقی قسمت های تلفن بر عهده دارد. البته چند کابل کواکس نیز مشاهده می شود که احتمال آنتن گوشی باشد.

در نمای دیگر شاهد می توان مشاهده کرد که یک پیچ وظیفه چرخش موتور الکتریکی را به صورت حرکت خطی بر عهده دارد. اما اینجا هیچ فنری مشاهده نمی شود، در حالیکه در گوشی نکس ویوو برای حافظت از مکانیزم فنری برای فشار به عقب وجود دارد.

با این حال اجزای داخلی بسیار دقیق در کنار یکدیگر جای گرافته اند و اوپو حتی توانسته یک باتری با ظرفیت 3730 میلی آمپر است که از میانگین ظرفیت باتری پرچمداران هم بالاتر است را در آن جای دهد.

اوپو فایند X سومین گوشی ای است که برای اسکن سه بعدی چهره کاربر به عنوان یکی از روش های احراز هویت بیومتریک از ساختار نوری استفاده کرده است. از سمت راست به چپ پروژکتور نقطه ای، دوربین سلفی، دوربین مادون قرمز و نور مادون قرمز قابل مشاهده است. ساختاری واقعاً پیچیده که در یک فضای کوچک جمع شده است. در پایین آنها ماژول دوربین دوگانه جای گرفته است.

پرچمدار جدید اوپو با چیپ ست اسنپدراگون 845 همراه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه شده است و خوب است که به شارژ 20 واتی VOOC سریع آن نیز اشاره ای کرده باشیم. همه این تراشه ها توسط یک پخش کننده گرمای فلزی احاطه شده اند.

و این هم یک نمای از Find X تجزیه شده...

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate