دانلود اپلیکیشن مجله

دادستان اصفهان:استفاده از تلگرام توسط فیلترشکن جرم است

دادستان اصفهان: استفاده از تلگرام توسط فیلترشکن انجام می‌شود و فیلتر شکن عنوان جزایی دارد

بیش از دو ماه از فیلترینگ تلگرام می گذارد که حالا زمزمه هایی مبنی بر مسدودسازی دیگر شبکه اجتماعی محبوب یعنی اینستاگرام به گوش میرسد.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

هر چند که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اخبار پیرامون فیلتر شدن اینستاگرام را طرح یک موضوع قدیمی برای انحراف افکار عمومی از مطالبه‌گری شفاف سازی سوءاستفاده کنندگان ارزی اخیر عنوان کرده است، اما نمی توان عملی شدن آن را غیرممکن دانست. با این وجود به نظر میرسد که همچنان استفاده کاربران از پیام رسان فیلتر شده تلگرام یکی از دغدغه های مسئولین به حساب می آید.

حسن رحیمی، دادستان اصفهان در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا ضمن اشاره به اینکه استفاده از تلگرام قطعاً توسط فیلترشکن انجام می شود، اعلام کرده که فیلترشکن عنوان جزایی دارد و قابل تعقیب و پیگیری است. او با اشاره به استفاده تعدادی از مراکز رسمی از تلگرام گفته است:

طبیعتا تصمیمی حاکمیتی مبنی بر استفاده نکردن از تلگرام گرفته شده و به همه سازمان‌ها، مراکز، دفاتر و خبرگزاری‌ها ابلاغ شده است. به دلیل مسائل خاصی که وجود دارد و مشکلات امنیتی که در این بستر متوجه کشور است، هیچ کس اجازه استفاده از تلگرام را ندارد. استفاده از تلگرام قطعا به وسیله فیلترشکن انجام می‌شود و فیلتر شکن عنوان جزایی داشته و قابل تعقیب و پیگیری است. همه افراد، سازمان‌ها و خبرگزاری‌ هایی که از تلگرام استفاده می‌کنند اگر عنوان و گزارش شود مورد تعقیب قرار می‌گیرند.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate