دانلود اپلیکیشن مجله

راه حلی از موزیلا برای افزایش سرعت فایرفاکس

راه حلی از موزیلا برای افزایش سرعت فایرفاکس

اخیرا موزیلا راه کاری را برای افزایش سرعت مرورگر فایرفاکس ارائه کرده است. در واقع کاربرانی از کاهش سرعت فایرفاکس رنج می برند می توانند با ویژگی تازه سازی این مشکل را برطرف کنند و فایرفاکس را به حالت پیش فرض برگردانند.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

البته باید اشاره کنیم طی انجام این تنظیمات اطلاعاتی نظیر بوک مارک ها، گذرواژه ها، تب ها، دانلودها، تاریخچه و کوکی ها از بین نخواهد رفت و تمامی داده ها ذخیره خواهد ماند. در ادامه نحوه ی دسترسی به این تنظیمات را برای بهبود سرعت و عملکرد فایرفاکس ارائه خواهیم کرد.

نکته: تمامی افزونه ها پس از اعمال این تنظیمات حذف خواهند شد.

برای این کار کافی است تا وارد لینک شوید و در صفحه ی باز شده بر روی دکمه Refresh Firefox کلیک نمایید.

در ادامه در کادر باز شده بر روی Refresh Firefox کلیک کنید تا تازه سازی اعمال شود.

فایرفاکس به طور خودکار بسته خواهد شد تا refresh شود.

این قابلیت در واقع تمامی داده ها و اطلاعات شما را در پروفایلتان ذخیره می کند و پروفایل جدید را برای شروع دوباره ایجاد خواهد کرد. اغلب کاربران پس از اعمال این تنظیمات، افزونه ها و تم های خود را از دست خواهند داد در نتیجه به این موضوع توجه داشته باشید. به طور کلی این قابلیت عملکرد مرورگر فایرفاکس را بهبود می بخشد و سرعت آن افزایش خواهد داد در نتیجه با کلیک بر روی یک دکمه می توانید از آن بهره ببرید.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate