دانلود اپلیکیشن مجله

شما نظر دهید: فلیتر شدن اینستاگرام

شما نظر دهید: فلیتر شدن اینستاگرام چه تاثیری در استفاده شما از آن دارد؟

خبر در دستور کار قرار گرفتن فیلترینگ اینستاگرام احتمالا داغ ترین اتفاق امروز است.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

معاون دادستان کل کشور که موقعیت حقوقی بسیار بالایی در نهادهای قضایی کشور دارد صبح امروز با اعلام اینکه "در خصوص فعالیت برخی از افراد تحت عنوان سلبریتی در فضای مجازی و جمع آوری پول به بهانه کمک به افراد بی بضاعت که منجر به کلاهبرداری‌های متعددی شده است، دادستانی کل کشور به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کرده است" پروژه فیلترینگ اینستاگرام را آغاز کرد.

این فرآیند به خوبی یادآور ماه های گذشته و صحبت های اولیه درباره فیلتر شدن تلگرام است. اتفاقی که پس از کش و قوس های فراوان سرانجام رخ داد و با وجود صرف هزینه های بسیار سنگین، نتوانست مانع از استفاده کاربران از این شبکه اجتماعی شود.

با این حال به نظر می رسد انتقادات کاربران، رسانه ها و حتی مقامات رده بالایی همچون وزیر ارتباطات یا شخص رییس جمهور تاثیر چندانی در تصمیم گیری های مقامات قضایی ندارد و فیلتر کردن شبکه های اجتماعی از هر نوع در دستور کار آنها قرار دارد.

چه بسا در صورت تاثیر گذار بودن این نظرات نه تنها اپلیکیشنی مانند تلگرام هرگز فیلتر نمیشد، بلکه با درخواست بیش از نیمی از اعضای کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مبنی بر نادرست بودن فیلترینگ توییتر، استفاده از این شبکه اجتماعی نیز برای کاربران ایرانی امکان پذیر میشد. با تمام این توضیحات، سوالی که می توان به آن پرداخت واکنش کاربران به فیلتر شدن اینستاگرام است.

پیش از این دیده ایم که فیتلرینگ تلگرام نتوانسته تاثیر چندانی بر روی استفاده از این پلتفرم داشته باشد. اما اینستاگرام چطور؟ آیا با فیلتر شدن اینستاگرام، میزان استفاده کاربران از آن کاهش خواهد یافت؟ نظر شما درباره اینستاگرام و فیلترینگ آن چیست؟ در صورت موافقت چه دلیلی برای آن دارید و در صورت مخالفت آیا باز هم همانند تلگرام به استفاده از اینستاگرام ادامه می دهید؟

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate