دانلود اپلیکیشن مجله

10 بازی پر فروش هفته گذشته انگلستان

لیست 10 بازی پر فروش هفته گذشته انگلستان منتشر شد

عنوان Crash Bandicoot's N. Sane Trilogy  در تاریخ 29 ژوئن  برای پلتفرم های ایکس باکس وان ، نینتندو سوئیچ و رایانه های شخصی عرضه شد و توانست در همین مدت کوتاه در صدر جدول پر فروش ترین بازی های انگلستان بالا تر از بازی The Crew 2 که هم زمان با آن عرضه شده قرار بگیرد .در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

در رتبه سوم این جدول بازی پرطرفدار و ورزشی FIFA 18 قرار دارد که تب و تاب بازی های جام جهانی و همچنین آغاز شروع فصل تابستان بهانه ای شده که بار دیگر این عنوان را به لیست پر فروش ترین بازی ها باز گردد . 

 جالب است بدانید که بازی Mario Tennis Aces که هفته گذشته در صدر لیست قرار داشت هفته انتهایی ماه ژوئن را در رتبه چهارم به پایان رساند . علاوه بر این تبلیغات خرده فروشی ها در این هفته توانسته برخی از عناوین سال 2016 مانند Star Wars Battlefront II ، Destiny 2 بار دیگر به جمع بازی های پر فروش برگردانده و آن ها به ترتیب در رتبه های هفتم و شانزدهم قرار گرفته اند .

عنوان Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy ابتدا سال گذشته تنها برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد اما حالا نسخه جدید این بازی برای تمامی پلتفرم ها در دسترس می باشد و کابران کنسول پلی استیشن 4 می توانند به صورت رایگان این عنوان را به نسخه جدید بروز رسانی کنند .

در ادامه می توانید لیست 10 بازی پر فروش هفته گذشته انگلستان را مشاهده نمایید . شایان ذکر است که این لیست بر اساس فروش نسخه فیزیکی بازی ها بوده و فروش نسخه دیجیتال بازی ها در این لیست لحاظ نشده است .

  1. Crash Bandicoot: N. Sane Triogy
  2. The Crew 2
  3. FIFA 18
  4. Mario Tennis Aces
  5. God of War
  6. Mario Kart 8 Deluxe
  7. Star Wars Battlefront II
  8. Grand Theft Auto V
  9. Fallout 4
  10. Far Cry 5
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate